رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

کشف بیش از ۱۶ میلیارد تومان از اموال مسروقه مردم/ تماس فوری مردم با ۱۱۰ درباره امن نبودن پل های عابر پیاده/ برخورد قاطع پلیس با مزاحمان نوامیس

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۰۹:۲۴:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۰۱۳۹
کشف بیش از ۱۶ میلیارد تومان از اموال مسروقه مردم/ تماس فوری مردم با ۱۱۰ درباره امن نبودن پل های عابر پیاده/ برخورد قاطع پلیس با مزاحمان نوامیس
سردار حسین رحیمی در جریان طرح رعد درباره امن نبودن پل های عابر پیاده گفت: تذکر جدی به شهرداری دادیم که در نصب بنر ها بر پل های عابر دقت کنند تا فرصت برای مزاحمان نوامیس ایجاد نشود همان لحظه مردم با ۱۱۰ تماس بگیرند.

به گزارش خبرنگار برنا؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: چهل و هشتمین طرح رعد با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری از ابتدای هفته جاری اجرا شد و موفق به رسیدگی ۲۵۳ حکم قضایی و ۷۴۰ پرونده سرقت شدیم در این مرحله، ۶۰۱ نفر از سارقان، زورگیران، مالخران، سارقان به عنف، سارقان منزل دستگیر شدند و هزار و ۴۶۲ سرقت را کشف شد.

او افزود: حدود ۴۲ گروه از این افراد به شکل باندی اقدام می کردند و بیش از ۱۶ میلیارد تومان از اموال مسروقه مردم کشف شد.

سردار رحیمی بیان کرد: در این مرحله به مراکز اصلی و تجمع سارقان، اراذل و اوباش، فروشندگان مواد مخدر و مالخران حمله ور شدیم و ۵۹ پاتوق تجمع سارقان ۲۳ پاتوق مالخران، ۱۳ مرکز تجمع اراذل و اوباش و ۱۱۳ مرکز تجمع خرده فروشان مواد مخدر را کشف کردیم علاوه بر آن ۲۴ نفر از اراذل و اوباش سطح یک، دو و سه دستگیر شدند و ۵ قبضه سلاح جنگی ۲۴ سلاح سرد کشف شد‌.

او افزود: ۵۲ کیلو مواد مخدر از خرده فروشان، بیش از ۵۵۲ میلیون تومان اموال کالای قاچاق کشف شده است و طرح رعد با جدیت تمام دنبال می شود.

سردار رحیمی درباره مزاحمت نوامیس، گفت: مزاحمت ها در معابر و خیابان، خودرو، پاساژها و مراکز خرید از جمله جرایمی است که پلیس باید برخورد لازم را داشته باشد در این طرح یک خودرویی که که در ۳ و یا ۴ صبح مزاحمت ایجاد می کردند را دستگیر کردیم. برخورد با مزاحمین نوامیس در خیابان و ... جزو وظایف پلیس است و در دو طرح پلیس برخورد با مزاحمان نوامیس انجام می شود.

رحیمی درباره امن نبودن پل های عابر پیاده خاطرنشان کرد: به شهرداری تذکر جدی می دهیم که در نصب بنر ها بر پل های عابر دقت کنند تا فرصت برای مزاحمان نوامیس ایجاد نشود همان لحظه مردم با ۱۱۰ تماس بگیرند و این موارد را گزارش دهند، گشت های ۱۱۰ اخیرا دوبرابر شده است چراکه مردم گلایه داشتند، از مردم انتظار داریم که این موارد را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز