معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ:

سارق طمعکاری که به ps۴ هم رحم نکرد

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۰۳۹۳
سارق طمعکاری که به ps۴ هم رحم نکرد
سرهنگ احمد نجفی از دستگیری یک سارق با 2 همکارش خبر داد که که پس از سرقت موتور خودرو با به امانت گذاشتن مدارک داخل خودرو، یک دستگاه ps4 را نیز سرقت کرده بود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه احمد نجفی،معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این سرقت گفت: مورخ 2۴ مرداد ماه مرد جوانی به پلیس مراجعه و از سرقت موتورسیکلتش خبر داد و اظهار کرد،  چند روز قبل در سایت اینترنتی آگهی برای فروش موتورم منتشر کردم و مرد جوانی به نام هرمز با من تماس گرفت و مدعی شد که خریدار موتورسیکلت هستم. زمانی که به محل قرار رفتم هرمز با مرد دیگری به محل قرار آمد و با این بهانه که با موتور گشتی بزنند تا آن را چک کنند، سوار موتور شده و آن را سرقت کردند.

او در ادامه تصریح کرد: بدنبال این شکایت، کارآگاهان اداره هفتم با آغاز تحقیقات پلیسی بررسی ها نشان می داد موتورسیکلت سرقتی را به مبلغ ۶ میلیون تومان به مرد جوانی به نام شاهرخ فروخته شده است. بدین ترتیب شاهرخ بازداشت و در ادامه تحقیقات هرمز و همدستش نیز شناسایی و دستگیر شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران ادامه داد: زمانی که هرمز بازداشت شد، سوار بر موتورسیکلت هیوسانگ سرقتی بود و مرد جوان در تحقیقات به سرقت خودروی پرایدی به همین شیوه و شگرد نیز اعتراف کرد و گفت: زمانی که آگهی فروش خودروی پراید را در فضای مجازی دیدم با مالک تماس گرفته و با او قرار گذاشتم. به محل قرار مراجعه کردم و خودرو را به عنوان تست کردن سرقت و از محل متواری شدم. پلاک خودروی پرایدی را روی پلاک خودروی مسروقه نصب کردم و کارت خودرو و کارت پایان خدمت شاکی که داخل خودرو بود را نیز به عنوان امانت در یک فروشگاه گذاشته و یک دستگاه PS4 را اجاره کرده و دیگر برنگرداندیم.

سرهنگ نجفی در پایان گفت: با اعتراف متهمان، اموال سرقتی به مال باختگان برگردانده و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز