حفظ حریم خصوصی، قابلیت جدیدی برای کاربران توییتر

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۴:۵۶
کد خبر: ۱۲۳۰۷۹۶
حفظ حریم خصوصی، قابلیت جدیدی برای کاربران توییتر
شبکه اجتماعی توئیتر اولین آزمایش خود را برای حفظ حریم خصوصی کاربرانش آغاز کرده است.

به گزارش برنا؛ توئیتر برای حفظ حریم خصوصی کاربرانش، بررسی قابلیت حذف دنبال کننده بدون مسدود کردن مخاطب را آغاز کرده است. این ویژگی جدید هم اکنون به طور آزمایشی در نسخه وب در اختیار کاربران قرار گرفته است.

شرکت توئیتر درباره قابلیت جدید این شبکه اجتماعی با انتشار توئیتی اعلام کرد: "کاربران ما می‌توانند دنبال کنندگانی را که نمی‌خواهند، از لیست دنبال کنندگان خودشان حذف کنند. برای اینکار آن‌ها  ابتدا باید روی منوی سه نقطه در کنار نام یک دنبال کننده کلیک کرده سپس روی گزینه «حذف دنبال کننده» ضربه بزنند؛ با این عمل به طور خودکار  توئیت‌های کاربر برای دنبال کننده‌ای که حذف کرده، نشان داده نمی‌شود."

تفاوت مسدود کردن کاربر با حذف او چیست؟

براساس گزارش‌ها قابلیت جدید توئیتر با مسدود کردن کاربر متفاوت است. در ویژگی مسدود کردن دنبال کننده نمی‌تواند به شما پیام ارسال کند و یا توئیت‌های شما را ببیند اما در حذف  دنبال کننده، او می‌تواند به شما پیام ارسال کند اما توئیت‌های شما را نمی‌بیند.گفته شده کاربری که حذف شده  فقط در صورت فالو کردن و تایید دوباره می‌تواند توئیت‌ها را مشاهده کند .

گفتنی است؛ شرکت توئیتر در حال بررسی قابلیت جدید دیگری نیز است. توئیتر می‌خواهد همچون اینستاگرام قابلیت دوستان صمیمی را به پلتفرم خود اضافه کند.یعنی برخی از توئیت‌ها را عده‌ای خاص ببینند. البته در حال حاضر، توئیتر برای رضایت کاربران خود  ابتدا باید قابلیت حذف دنبال کنندگان را در دسترس همه قرار بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز