فوت ۵۰۵ بیمار کووید۱۹ طی شبانه روز گذشته/ تزریق ۹۵۸ هزار دُز واکسن در ۲۴ ساعت قبل

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۷:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۱۲۵۰
فوت  ۵۰۵ بیمار کووید۱۹ طی شبانه روز گذشته/  تزریق ۹۵۸ هزار دُز واکسن در ۲۴ ساعت قبل
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در کشور از فوت ۵۰۵ بیمار کووید۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش برنا؛ تا کنون ۲۱ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۹۲۹ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۱ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۶۹۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۳۲ میلیون و ۴۰۹ هزار و ۶۲۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۹۵۸ هزار و ۹۳۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد. افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

از دیروز تا امروز ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶ هزار و ۸۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۶۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۷۹۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۲ هزار و ۹۳۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۴۸۱ هزار و ۸۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۷ هزار و ۴۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۹ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۱۱۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۲۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۴۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۵۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز