رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد::

کشف بیش از ۷۸ هزار قلم بلور وکریستال قاچاق

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۸:۳۸:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۱۷۱۱
کشف بیش از ۷۸ هزار قلم بلور وکریستال قاچاق
علی ولی پور گودرزی از دستگیری 2 نفر و کشف بیش از 78 هزار قلم بلور وکریستال قاچاق ، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را 80 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گزارش برنا؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 2 نفر و کشف بیش از 78 هزار قلم بلور وکریستال قاچاق ، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی  کالاهای قاچاق شده را 80 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

 علی ولی پور گودرزی توضیح داد: طی اطلاع از قاچاق انواع بلورجات در سطح شهر تهران ، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه که بیش از 78 هزار قلم بلور وکریستال در محل موجود بود.

او بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید افرادی با تبدیل یک باب آپارتمان مسکونی سه طبقه به انبار غیر مجاز در خیابان بعثت اقدام به دپوی بلور و کریستال خارجی قاچاق می نمایند که فاقد اسناد مثبته گمرکی می باشد.

او عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید کالاها بلورجات ساخت کشور ژاپن ، ایتالیا ، آلمان و ...  بوسیله خودروهای سواری شوتی به تهران منتقل و در بازار تهران اقدام به فروش لوازم می نماید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد های اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهمین را به مرجع قضائی معرفی کردند. 

این مقام پلیسی با بیان اینکه  کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف  شده را 80 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز