معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران مطرح کرد:

توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین در پایتخت

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۲۰۲۲
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلییس راهور تهران بزرگ از توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در پایتخت خبر داد و گفت: جمع توقیفی های موتورسیکلت سنگین به عدد ۳۶ دستگاه رسید .

به گزارش برنا؛ سرهنگ "علی همه خانی" ضمن بیان این خبر اظهارکرد: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه های پایتخت جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک  شهر تهران ، و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در  مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ، دو دستگاه موتورسیکلت سنگین توسط سرکلانتر پلیس بزرگراه  متوقف و توقیف شدند . 

او گفت : در ساعت ۱۴:۴۵ ظهر امروز ، در محدوده مدرس محدوده پارک وی مشاهده گردید که یکدستگاه موتورسیکلت سنگین کاوازوکی ۱۳۰۰ سی سی هندا در حال  تردد می باشد که متوقف و توقیف گردید .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران افزود : یک دستگاه موتور سنگین کاوازوکی ۱۱۰۰  سی سی نیز  در محور چمران توسط عوامل منطقه ۲۳ توقیف شد .

سرهنگ‌همه خانی ادامه داد : با  توجه به لایی کشی  و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین در سطح این محدوده و احتمال بروز حادثه  برای راکبین و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود   با هماهنگی بعمل آمده با تیم های مستقر در طرح مهار ،  این موتورسیکلت سنگین در همان محدوده متوقف  و به پارکینگ منتقل گردیدند .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود : بنا بر اجرای  قانون این موتورسیکلت   سنگین  به پارکینگ منتقل شد تا جمع موتورسیکلت های توقیفی به عدد  ۳۶ دستگاه در سال جاری برسد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز