مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی:

امانتدار مردم در تامین اجتماعی هستیم/ باید دست اندازی به اموال تامین اجتماعی قطع شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۸:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۲۰۲۸
امانتدار مردم در تامین اجتماعی هستیم/ باید دست اندازی به اموال تامین اجتماعی قطع شود
میرهاشم موسوی گفت: یکی از رویکردهای ما عدالت است که مسیر ما را مشخص می‌کند در تامین اجتماعی ما امانتدار مردم هستیم بر این اساس باید دست اندازی به اموال تامین اجتماعی قطع شود چرا که این دولت به دنبال فساد ستیزی است.

به گزارش خبرنگار برنا؛ میرهاشم موسوی، مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی در مراسم معارفه خود، ضمن تشکر و قدردانی از مقام عالی وزارت گفت: امیدوارم بتوانم این مسئولیت خطیر را به سرانجام برسانم و آنچه که مدنظر آقای عبدالملکی است جامعه عمل بپوشانم.

او افزود: بحث رفاه و تامین اجتماعی یکی از دغدغه های مختلف حاکمیت است از این منظر که نظام مقدس جمهوری اسلامی به عدالت توجه ویژه ای دارد به همین دلیل موضوع سازمان تامین اجتماعی اهمیت بیشتری دارد.

موسوی تصریح کرد: فعلا نمی خواهم به بخش های تخصصی بیمه ای بپردازم اما رویکرد خودم را به همکاران اعلام می‌کنم تا بتوانیم به درک مشترکی در زمینه اقدامات لازم برای خدمت به بیمه شدگان برسیم. در تامین اجتماعی، می خواهیم به مفاهیم تحول، عدالت و اعتماد برسیم، علی رغم اقداماتی که انجام شده اما همچنان ظرفیت های مختلفی در دورن سازمان نهفته است و بیش از این می توانیم به مفهوم تحول برسیم.

مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: سازمان در شرایط کنونی محصول تلاش مدیران فعلی است اما همچنان وقتی که در فضای عمل قرار می گیریم، متوجه چالش های مختلفی در بخش های مختلف می شویم که جز با روحیه انقلابی و جهادی نمی‌توانیم به آنها پاسخ دهیم.

موسوی افزود: نگاه تحولی در برنامه باید به شکل سیستمی باشد در این صورت با تامین اجتماعی ای مواجه نمی شویم که در حوزه های مختلف دارای چالش است.

موسوی گفت: رویکرد بعدی عدالت است که مسیر ما را مشخص می‌کند در تامین اجتماعی ما امانتدار مردم هستیم، انتصابات باید از راه درست باشد دست اندازی به اموال تامین اجتماعی باید قطع شود این دولت به دنبال فساد ستیزی است. زمینه فساد در تامین اجتماعی و در جایی که چشم نامربوط به منابع مردم دارند باید برچیده شود.

او با بیان اینکه رویکرد بعدی اعتماد است، ادامه داد: یعنی کارایی خودمان را با حدی برسانیم که رضایت عمومی حاصل شود، هرچه قدر هم بگوییم این خدمت را انجام دادیم اما تا رضایت مردم حاصل شود نتیجه نگرفتیم باید رضایت در خدمت گیرنده ما وجود داشته باشد و تمام بیمه شدگان باید بگویند که از خدمات ما رضایت دارند، این رضایت مردم فاصله بین مردم و دولت را کم می کند و به کارایی سیستم کمک می کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پایان گفت: بنده از مشکلات تامین اجتماعی خبر دارم باید برنامه ریزی کنیم تا خدمات ارائه شده مورد رضایت بیمه شدگان باشد. از مدیران قبلی درخواست همکاری دارم و دست یاری به سوی شرکای سازمان دراز میکنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز