آبشاری با زیبایی های کم نظیر + عکس

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۷:۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۲۳۲۹۹۳
آبشاری با زیبایی های کم نظیر + عکس
آبشار لندی یکی از آبشارهای زیبا در مجاورت رودخانه بازفت در جنوب استان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش برنا؛ آبشار لندی یکی از آبشارهای زیبا در مجاورت رودخانه بازفت در جنوب استان چهارمحال و بختیاری است. رودخانه بازفت در همین محدوده است که به تدریج وارد دریاچه پشت سد کارون 4 می شود . آبشار لندی در فاصله حدودا 200 کیلومتری جنوب شهر کرد قرار دارد ، اینجا جایی در جنوب استان چهارمحال و بختیاری و در مرز این استان با استان خوزستان است .
در دیدار از آبشار لندی ، بیشتر از زیبایی خود آبشار ، طبیعت کوه و دشت در مسیر پیمایش از روستا به این آبشار، زیبا و اغوا کننده است .
ما در اواخر فروردین ماه به این منطقه آمده بودیم و در مدت سه ساعت پیمایش پیاده از روستای لندی تا محل آبشار از کوه و دشت و چشم اندازهای بدیعی عبور کردیم که توصیف آن را جز با مشاهده تصاویر نمی توان کرد .

لندی


مسیر دسترسی به آبشار لندی
برای رسیدن به آبشار لندی باید از طریق شهرکرد وارد جاده شهرکرد به شلمزار شوید و این جاده را آنقدر ادامه دهید تا از شهرک های ناغان و دوپلان عبور کنید و باز آنقدر به مسیر ادامه دهید تا بعد از گذشتن از روستاهای گندمکار و گلشور به دوراهی شلیل برسید . از اینجا باید از جاده اصلی جدا شوید و وارد جاده شلیل در سمت راست جاده شوید تا بعد از گذشتن از روستاهای شلیل و دورک قنبری به روستای گوزلک برسید . از اینجا به بعد ، جاده خاکی می شود ولی خودرو ها قادر به عبور از آن هستند . این جاده خاکی به موازات رود بازفت ، شما را به روستای لندی می رساند .
از روستای لندی تا محل آبشار چند کیلومتر دیگر باقی است که البته باید در پیمایشی حدودا سه ساعته ، این مسیر بهشتی را به سمت آبشار لندی ، پیاده ادامه دهید .
البته برای مشاهده و لذت بردن از زیبایی های این منطقه ، بهترین فصل اواخر زمستان تا اواسط بهار می باشد چون این منطقه به علت نزدیکی به خوزستان ، تابستان های نسبتا گرمی دارد که علی القاعده از گل و سبزی طبیعت هم کمتر خبری هست .

879

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز