رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ خبرداد:

برخورد شدید موتورسیکلت با سواری پراید در بزرگراه امام علی (ع)

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۷:۵۴:۴۴
کد خبر: ۱۲۳۳۶۹۱
سرهنگ اسماعیل احسان پور از برخورد شدید یکدستگاه موتورسیکلت با سواری پراید در مسیر شمال به جنوب امام علی( ع )و آسیب شدید به این راکب این موتورسیکلت خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ  اسماعیل احسان پور رئیس منطقه 25  پلیس راهور تهران بزرگ ، گفت : با اعلام از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در ساعت 18:46 روز گذشته  یک  دستگاه موتور سیکلت که در مسیر شمال به جنوب امام علی (ع) پایین تر از بابایی در حال حرکت بوده بشدت با سواری پراید  برخورد می نماید و در اثر این برخورد  راکب موتورسیکلت به زمین خورده و به شدت مجروح می گردد .

سرهنگ احسان پور ادامه داد :در این حادثه  آسیب شدیدی که به سر وصورت و دست و پای راکب موتورسیکلت وارد آمده بودو  امکان جابجایی وی و انتقال به حاشیه راه تا رسیدن تیم های اورژانس به هیچ وجه  میسر نبود و به همین خاطر ترافیک سنگینی در این محدوده بوجود آمد و خودروهای عبوری پشت این حادثه  در ترافیک باقی مانده و با هدایت عوامل پلیس راهور  از یک لاین عبوری حرکت کردند  .

رئیس منطقه 25  پلیس راهور تهران بزرگ گفت : بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف تیم کارشناسی منطقه 25  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر گردید و ضمن ایمن سازی محل تصادف به روان سازی ترافیک مشغول و به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند .

سرهنگ حمیدی  بیان داشت : تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را  که بشدت مصدوم و خون زیادی از وی رفته بود را به کنار راه منتقل و پس از امداد رسانی ، وی  را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند  .

او از راکبین موتورسیکلت خواست  : قبل از روشن کردن موتورسیکلت خود حتما کلاه ایمنی را بر سر گذاشته و در حین تردد در معابر تمام حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند و از سرعت و سبقت در معابر جدا خودداری نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما