رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

برخورد شدید کامیونت با تیر چراغ برق

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۸:۴۱:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۴۷۹۶
سرهنگ مجید رنجبر از برخورد شدید کامیونت با تیر چراغ برق در خیابان ایثار مقابل پارک ژوراستیک و آسیب به این کامیون و افتاد تیر چراغ برق خبر داد

به گزارش برنا؛  سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت 10:15 صبح دیروز یکدستگاه کامیونت  که در مسیر خیابان ایثار مقابل پارک ژوراستیک در حال تردد بوده بعلت عدم توجه به جلو با تیر چراغ برق به شدت برخورد می نماید . 

سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : این کامیونت پس از انداختن تیر چراغ برق  متوقف می گردد.

رنجبر افزود : با حضور کارشناسان منطقه 2 پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه مشخص گردید این حادثه به خاطر  عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیونت بوده است  .

او افزود : تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده کامیونت  به مداوای وی در محل حادثه پرداختند. 

او ادامه داد : عوامل شرکت برق منطقه ای تهران نیز در موقعیت حاضر و نسبت به رفع خطرات احتمالی تلاش  و عوامل آتش نشانی نیز به اقدامات ایمنی و خارج نمودن راننده از محل حادثه اقدام نمودند .  . 

رنجبر از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت استراحت کافی  و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی  و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننماید و همیشه و در همه حال در حین رانندگی توجه به جلو را مد نظر داشته باشند

 

نظر شما