معاون فرهنگی بنیاد شهید؛

مهمانی لاله ها همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۰:۰۷:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۵۸۸۱
مهمانی لاله ها همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار  می شود
سردار سلیمانی گفت: مهمانی لاله ها»روز پنج شنبه در ١٩ هزار گلزار شهید سراسر کشور برگزار می شود همچنین چهارمین کنگره ی لاله های سفید با رویکرد جدید در راستای تقدیر از شهدای حج انجام خواهد شد.

به گزارش برنا؛ سردار سلیمانی، معاون فرهنگی بنیاد شهید در نشست خبری خود گفت: اولین تاکیدی که معاونت رییس جمهور داشتند در راستای نوآوری و مردمی کردن بود که برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در همین راستا تدوین شد.

او با بیان اینکه پویش پیاده روی ، ویلچر سواری و دوچرخه سواری جانبازان در قالب حرم تا حرم در سراسر کشور به مناسبت  اربعین حسینی انجام می شود، افزود : «مهمانی لاله ها»روز پنج شنبه در ١٩ هزار گلزار شهید  سراسر کشور برگزار می شود همچنین چهارمین کنگره ی لاله های سفید با رویکرد جدید در راستای تقدیر از شهدای حج انجام می شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: کنگره ی تجلیل ٣ هزار راوی و پیام آوران ایثار برگزار می شود همچنین نمایشگاه مجازی موکب اربعین ، اجرای تاتر خیابانی، نواختن زنگ ایثار با نگاه ترویج فرهنگ ایثار در ١٠٠ هزار مدرسه انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه ١٢ عنوان کتاب با موضوع شهید و شهادت در صدا و سیما اجرایی می شود، گفت: مراسم روایتگری و  گفتمان گویی با نگاه ایثارگران دفاع مقدس در گلزار شهدا برگزار می شود.

قاضی زاده هاشمی افزود: همه‌ی دستگاه ها و موسسات نقش دارند چرا که گلزار های شهدا مغناطیس ترویج فرهنگ و شهادت هستند همچنین در این هفته دیدار با خانواده شهدا انجام می شود همچنین تولید ۵٠ نماهنگ در ستاد استان ها  و ٣٠ هزار مستند انجام می شود همچنین اعلام فراخوان ششمین کنگره ی شعر برگزار خواهد شد

او گفت: برای اولین بار تولید انیمیشین شکارچی انجام می شود همچنین نخستین جشنواره بازی های رایانه در راستای شهدای محور مقاومت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز