انتخاب نماینده شورا در کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۸:۱۰
کد خبر: ۱۲۳۶۵۷۰
انتخاب نماینده شورا در کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی
با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر تهران و پیشنهاد کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا سید مهدی حسینی پویا به عنوان نماینده شورا در کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات موضوع تبصره ذیل ماده 17 « دستورالعمل مشارکت بخش خصوصی در بهره برداری از خطوط اتوبوسرانی، مینی بوس رانی، میدل باس و ون شهر تهران » انتخاب شد.

به گزارش برنا؛  سیزدهمین جلسه شورا موضوع  انتخاب یک نفر نماینده شورا جهت عضویت در کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات موضوع تبصره ذیل ماده 17 « دستورالعمل مشارکت بخش خصوصی در بهره برداری از خطوط اتوبوس رانی، مینی بوس رانی، میدل باس و ون شهر تهران » در دستور قرار گرفت. 

سید جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این امر گفت: طبق تبصره 13 قانون بودجه سال 85 که حمایت از بخش خصوصی در حمل و نقل شهری پیش بینی شده بود آیین نامه ای توسط دولت برای این موضوع تدوین شد.
 
تشکری افزود: بر طبق این آیین نامه برای رسیدگی به تخلفات بخش خصوصی اعم از شرکت ها و اشخاص حقیقی  در حدود 11 عنوان تخلفی کمیته ای بایستی تشکیل شود که در این کمیته یکی از نمایندگان از سوی شورای شهر تعیین می شود. 
 
او افزود: شورا نیز در مصوبه 314 خود در سال 86 آیین نامه این موضوع را تدوین کرده و طبق ماده 42 برای رسیدگی به تخلفات بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی 5 نفر تعیین شده که یک نفر کارشناس خبره مطلع به انتخاب و معرفی شورا برای این کمیته بایستی انتخاب شود . 
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا ادامه داد: در این راستا کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا آقای سید مهدی حسینی پویا که  تجارب ارزشمندی در حوزه حمل و نقل دارند را پیشنهاد داده که در این کمیته حضور داشته باشند . 
 
در نهایت آقای حسینی پویا با 12 رای به عنوان نماینده شورا  در جهت عضویت در کمیته انضباطی رسیدگی به تخلفات موضوع تبصره ذیل ماده 17 « دستورالعمل مشارکت بخش خصوصی در بهره برداری از خطوط اتوبوس رانی، مینی بوس رانی، میدی باس و ون شهر تهران » انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز