سرکلانتر پلیس بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ:

برخورد شدید شاسی بلند با تیر چراغ برق

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۲:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۶۸۹۹
برخورد شدید شاسی بلند  با تیر چراغ برق
سرهنگ حمید حمیدی از برخورد شدید سواری تویوتا با تیر چراغ برق در محدوده بابایی سازمان و آسیب شدید به این خودور و سقوط تیر خبر داد

به گزارش برنا؛  سرهنگ حمید حمیدی، سرکلانتر پلیس بزرگراههای  پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت:  در ساعت 19 شب گذشته  یکدستگاه سواری تویوتا   که در مسیر بابایی سازمان در حال تردد بوده بعلت عدم توجه به جلو با تیر چراغ برق به شدت برخورد می نماید . 

 

سرکلانتر پلیس بزرگراههای  پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این سواری شاسی بلند  پس از انداختن تیر چراغ برق بروی خود در همان محل متوقف می گردد و خوشبختانه تیر چراغ برق روی خودرویی و عابری فرود نیامد.

حمیدی افزود: با حضور کارشناسان  پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه مشخص گردید این حادثه به خاطر  عدم توجه به جلو از سوی راننده این سواری بوده است.

او بیان کرد: تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده به مداوای او در محل حادثه پرداختند. 

او ادامه داد: بلافاصله عوامل شرکت برق منطقه ای تهران و امدادی  نیز در موقعیت حاضر شدند و نسبت به رفع خطرات احتمالی اقدام  نمودند  . 

سرهنگ حمیدی  از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی  و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننماید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز