شهردار تهران:

شهرداری همه ظرفیت خود را برای مبارزه با کرونا به میدان می آورد

۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۷۸۴۳
شهرداری همه ظرفیت خود را برای مبارزه با کرونا به میدان می آورد
علیرضا زاکانی گفت: شهرداری همه ظرفیت‌های خود را بنا شد که به میدان بیاورد. از بخش حمل و نقل گرفته تا آتش نشانی و شرکت شهر سالم و غیره همه یکپارچه می‌خواهند رنگ و بوی خدمت و مواجه با این بیماری را به خود بگیرند .

به گزارش برنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم آغا زبه کار مرکز واکسیناسیون کرونا که شامل ۱۶ مرکز ثابت خودرویی و ۱۰ ون تجهیز شده جهت خدمت‌رسانی سیار به اقشار آسیب دیده اجتماعی گفت: انقلاب سه منشا قدرت دین، رهبری دینی و مردم را نمایان کرد. وقتی در پرتو دین و رهبری امام ره و حضور گسترده مردم این انقلاب به پیروزی رسید چشم‌هایی را خیره، دلهایی را امیدوار و ذهن‌هایی را نگران کرد.

 

او افزود: کسانی خیره شدند که باور نمی‌کردند دیگر عصری برای معنویت و میدان داری مردم در عرصه جهان به ظهور برسد. کسانی امیدوار شدند که در پرتو حق خواهی خود تلاش می‌کردند اما هیچگاه به ذهن و دلشان خطور نمی‌کرد که ملتی با تمسک بر دین توان چیرگی بر استبداد داخل و استکبار جهانی را داشته باشند.

 

زاکانی اضافه کرد: ذهن‌هایی نگران شد و کسانی که از طریق ارتزاق از داشته‌های دیگران برای خود امکاناتی را فراهم کرده بودند نگران شدند. امروز در آستانه اربعین حسینی باز این سه ویژگی است که اربعین ساز است. هم مکتب ناب اسلام، هم لبیک گویی به سید الشهدا و هم حضور گسترده مردم از نقاط مختلف جهان به ویژه عراق و ایران.

شهردار تهران گفت: اربعین حرکت حق خواهان و نهضتی آخر الزمانی است که امیدها و نگرانی‌هایی را به دنبال داشته است؛ امید جبهه حق و نگرانی کسانی که دشمن ملت‌ها هستند.

او با بیان اینکه با همه وجود اربعین را پاس می‌داریم اضافه کرد: به عنوان یک جامانده از طریق سید الشهدا و حرکت به سمت آن ادای دین خود را با لبیک به آن و خدمت به مردم جبران خواهیم کرد.

زاکانی گفت: هفته دفاع مقدس نیز تجلی این سه ویژگی است و اگر مکتب اسلام نبود، اگر دل و قلب رزمندگان به سمت قبله آمال شهیدان و سید الشهدا نبود، جنگ جور دیگری رقم می‌خورد. اگر رهبری امام در هشت سال دفاع مقدس و میدان داری او را از عناصر موثر در دفاع مقدس حذف کنید حتما جنگ با شکست مفتضحانه و تجزیه ایران و سقوط انقلاب به پایان می‌رسید.

شهردار تهران تاکید کرد: راهی نداریم جز با تمسک به اسلام و پیروی از رهبری و حضور در میدان مردم بتوانیم از قله‌های مختلف یکی پس از دیگری عبور کنیم و خود را به قله نهایی که تحویل پرچم انقلاب به دستان صاحب حقیقت است برسیم.

او اضافه کرد: در عرصه نبرد با بیماری کرونا که روزانه ده‌ها هزار نفر را در سراسر جهان به کام مرگ می‌کشد و صدمات بزرگی را به جامعه جهانی و به ملت ما تهمیل کرده است چیزی نیست که یک روزه پرونده آن بشته شود و باید با او زیست کنیم و او را مهار و زمین گیر کنیم.

زاکانی گفت: کاری که با شدت بسیار بالایی با حضور کادر درمان در ماه‌های بعد از شروع کرونا تا امروز رقم خورد و کادر درمان و بهداشتی ما ظرفیت بزرگی از خدمت را به نمایش گذاشت نیاز به تکمیل دارد و نیاز به یک حضور جدی و فعالانه همه مراکز دارای ظرفیت در خدمت‌گذاری به ملت دارد که شهرداری یکی از این مراکز است.

شهردار تهران گفت: تا امروز تلاش شهرداری معطوف به کمک به دیگران و ارائه خدمات بود و با موفقیت این کار را کرد. طی ماه‌های گذشته خدمات شایسته‌ای توسط شهرداری در نهایت گمنانی در طبق اخلاص گذاشته شد که قابل تقدیر است.

او گفت: شهرداری همه ظرفیت‌های خود را بنا شد که به میدان بیاورد. از بخش حمل و نقل گرفته تا آتش نشانی و شرکت شهر سالم و غیره همه یکپارچه می‌خواهند رنگ و بوی خدمت و مواجه با این بیماری را به خود بگیرند و فراتر از تزریق واکسن تلاش می‌کنیم با تکمیل ظرفیت‌هایی که در ستاد مواجه با بیماری کرونا در شهرداری راه اندازی شد، تلاش ما معطوف به این باشد که با توسعه واکسیناسیون شروع و آنرا به سمتی که با فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و نقش آفرینی شهرداری و ارائه سطح بالایی از خدمات اجتماعی این بیماری را مهار کنیم.

شهردار تهران ابراز امیدواری کرد با توسعه این خدمات شهرداری بتواند وعده تبدیل شدن به نهاد خدمت گذار اجتماعی را در عمل محقق کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز