سرپرست آموزش و پرورش:

شیوع کرونا فرآیند تربیتی را تغییر داد/ تلاش برای توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۷:۵۸
کد خبر: ۱۲۳۸۰۱۸
شیوع کرونا فرآیند تربیتی را تغییر داد/ تلاش برای توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم
علیرضا کاظمی گفت: شیوع کرونا فرآیندهای تربیتی را دستخوش تغییرات بسیاری کرد اما شاهد تلاش‌های دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت بودیم و توانستیم امر آموزش را تداوم بخشیم.

به گزارش برنا؛ علیرضا کاظمی سرپرست آموزش و پرورش در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید ۱۴۰۰-۱۴۰۱ که در دبستان فولادفر صالح‌آباد شهرری  برگزار شد، با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: درآستانه مهری دیگر هستیم و بعد از وقفه ای دو ساله  امیدواریم با حضور رئیس جمهور آغاز فصل رویش و فرزانگی را در بوستان تعلیم و تربیت در مدارس کشور شاهد باشیم.

او ادامه داد: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای معلم و دانش آموز و همچنین آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب، سال تحصیلی جدید را تبریک می‌گویم.

سرپرست آموزش و پرورش گفت:  نام و یاد علی لندی که مانند شهید فهمیده برای نجات دیگران از خود گذشت گرامی می داریم.

کاظمی بیان کرد: شیوع کرونا فرآیندهای تربیتی را دستخوش تغییرات بسیاری کرد اما شاهد تلاش‌های دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت بودیم و توانستیم امر آموزش را تداوم بخشیم.

او ادامه داد: سال تحصیلی جدید را با شعار تضمین سلامت، استمرار آموزی و ارتقای کیفیت القا می‌کنیم و خود را متعهد می‌کنیم که خود را برای تربیت نسلی آگاه آماده کنیم. باور داریم هیچ سرمایه ارزشمندی مانند نوجوانان و کودکان برای تربیت در کشور نداریم.

کاظمی بیان کرد: می‌کوشیم با توسعه عدالت آموزشی به ویژه در مناطق محروم همچنین با مشارکت خانواده‌ها و استفاده از ظرفیت‌های نهادهای بیرونی، آشیل آموزشی دو سال گذشته را جبران کرده و زمینه آموزش برابر را مهیا کنیم.

او خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: از شما می خواهیم به عنوان رئیس شورای عالی آموزش و پرورش به آموزش و پرورش توجه کنید.

کاظمی ضمن ابراز خرسندی از رایگان شدن شبکه شاد گفت: توجه به اهتمام برای تدریجی باز شدن مدارس و رفع دغدغه‌های معیشتی معلمان، امر نیکویی بود، ادامه این روند آینده روشنی برای نسل بعدی خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز