دبیرکل جمعیت هلال احمر:

بیشترین ماموریت های امدادی هلال احمر در استان مازندران انجام شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۸۱۹۱
بیشترین ماموریت های امدادی هلال احمر در استان مازندران انجام شد
محمدحسن قوسیان مقدم با اشاره به این که بیشترین ماموریت های هلال احمر در استان مازندران انجام شده است از رشد 11 درصدی ماموریت های ترافیکی و جاده ای جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش برنا؛  محمدحسن قوسیان مقدم، دبیرکل جمعیت هلال احمر در خصوص خدمات و ماموریت های امداد و نجات در سطح کشور در پنج ماه نخست امسال گفت: بیشتر ماموریت های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در 5 ماه نخست امسال در استان مازندران با انجام 1446 ماموریت صورت گرفت که در مجموع بیش از 11 درصد ماموریت های هلال احمر را به خود اختصاص داد.

او افزود: پس از این استان، استان اصفهان با 1231 ماموریت و اختصاص بیش از 9 درصد ماموریت های کل کشور و گلستان با 805 ماموریت و اختصاص بیش از 6 درصد کل ماموریت های هلال احمر در رده های بعدی قرار دارند. لازم به ذکر است که مجموع ماموریت های امداد و نجات هلال احمر نسبت به سال گذشته رشد 6.2 درصدی داشته است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در این میان بیشترین امدادرسانی جمعیت هلال احمر به حوادث جاده ای بود که بیشترین آن در استان اصفهان با 636 ماموریت بود که 8.4 درصد از کل ماموریت های ترافیکی را به خود اختصاص داد و در رده های بعدی نیز استان های مازندران و گلستان به ترتیب با 601 و 599 ماموریت قرار داشتند. در مجموع ماموریت های جاده ای و ترافیکی هلال احمر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشت.

قوسیان مقدم در خصوص عملیات های نجات فنی جمعیت هلال احمر گفت: ما در 5 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، در رهاسازی مصدومین 33 درصد رشد داشتیم و عملیات های فنی نیز 10.5 درصد بیشتر شده است. استان کرمان با 116 عملیات نجات فنی و اختصاص 13 درصد از کل عملیات نجات فنی در صدر هلال احمرهای استانی قرار دارد و در رده های بعدی نیز استان قزوین و استان فارس با 79 و 73 عملیات نجات فنی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز