جانشین پلیس راهور تهران بزرگ :

هماهنگی های لازم جهت بازگشت عزاداران حسینی / برخی شهروندان از میانه راه بازمی گردند

۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۸:۰۹
کد خبر: ۱۲۳۹۱۲۸
با هماهنگی های صورت گرفته با اتوبوسرانی شهر تهران، برخی از عزاداران حسینی ( ع ) به مسیر اولیه و ایستگاه های نزدیک مترو بازگردانده می شوند

به گزارش برنا؛ سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت : برخی شهروندان و عزاداران حسینی  ( ع ) از میانه راه قصد بازگشت دارند که هماهنگی های لازم در این خصوص با سازمان اتوبوسرانی شهر تهران صورت گرفته است و این عزیزان به مبدا یا نزدیکترین محل ایستگاه مترو بازگردانده خواهند شد .

او ادامه داد : با توجه به تجربیات سنوات گذشته امسال با پیش بینی های لازم و هماهنگی های خوبی که با اتوبوسرانی شهر تهران داشتیم مقرر گردید که شهروندان و عزادارانی که در میانه راه قصد بازگشت دارند توسط اتوبوس های این سازمان به نزدیکترین محل و یا ایستگاههای مترو نزدیک مسیرتردد بازگردانده شوند .

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود : برخی شهروندان با نیت  و به قصد  حرمت به  آقا آقا اباعبدالله الحسین ( ع ) و احترام به شهدای کربلا در این مسیر تردد کردند و یا سالمندان و افرادی که به هر دلیل از ادامه پیاده روی در این مسیر منصرف شده اند می توانند از اتوبوسهایی که در این مسیر در حال تردد هستند بهره برده و به مقاصد و منازل خود بازگردند .

او اشاره ای نیز به مسیرهای تردد داشت و گفت : مسیر شماره1: میدان امام حسین علیه السلام ، خیابان 17 شهریور ، میدان شوش ، خیابان فدائیان اسلام ، میدان حرم 

مسیر شماره2: میدان جمهوری ، نواب ، میدان 9دی ، میدان بهمن، خیابان بعثت، شهید رجائی، بزرگراه شهید کریمی، دستواره وارد میدان نماز ، میدان غیبی ، میدان فرمانداری ، خیابان قم و میدان حرم مطهر می شوند .

مسیر شماره3: امام زاده حسن (ع)، خیابان امین الملک، خ قزوین، خیایان شیخ محمدی ، میدان 9 دی ، میدان بهمن ، بزرگراه بعثت ، خیابان شهید رجائی ، وارد بزرگراه شهید کریمی شده و از مسیر دستواره وارد میدان نماز ، میدان غیبی ، میدان فرمانداری ، خیابان قم و میدان حرم مطهر می شوند .

 مسیر شماره 4: باقر شهر ، جاده قدیم قم (بزرگراه شهید رجایی)، بزرگراه شهید آوینی ، خیابان سلمان فارسی، میدان سلمان فارسی

مسیر شماره 5: جاده ورامین ، ورود به خیابان مصطفی خمینی از سه راه امین آباد ، خیابان سلمان فارسی، ادامه از بزرگراه شهید آوینی، میدان سلمان فارسی

مسیرهایی هستند که عزداران و جامندگان کربلا در این مسیرها در حال تردد و پیاده روی می باشند .

 

نظر شما