سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

کتاب های درسی در راستای گسترش فرهنگ شهادت بازبینی می شود

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۸:۵۲:۲۸
کد خبر: ۱۲۳۹۳۳۸
کتاب های درسی در راستای گسترش فرهنگ شهادت بازبینی می شود
کاظمی گفت: کتاب های درسی را بازبینی و ارتقا خواهیم داد که فرهنگ ایثار و شهادت گسترش داده شود.

به گزارش برنا؛ علیرضا کاظمی؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش  در آیین زنگ ملی ایثار و مقاومت دبیرستان پسرانه ی شاهد مبشر گفت: اولین دستگاهی که بهترین واکنش را نسبت به شهادت علی لندی انجام داد و حکم شهادت او را از مقام معظم رهبری دریافت بو بنیاد شهید بود.

او بابیان اینکه یکی از مهم ترین اهداف نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران انتقال فرهنک و آداب ور سوم به نسل آینده است و یکی از مهم ترین این فرهنگ ها ایثار و شهادت است، افزود: امروز زنگ ایثار و شهادت نماد یکی حرکت بزرک در آموزش و پرورش است و ما امروز با شهدا و امام شهدا پیمان می بندیم که در راه توسعه این فرهنگ از هیچ کوششی دریغ نکنیم و از تمام ظرفیت برای توسعه این فرهنگ استفاده کنیم.

کاظمی بیان کرد: بالاترین ظرفیت آموزش و پرورش تشکل های دانش آموزی است  همچنین کتاب های درسی را بازبینی و ارتقا خواهیم داد که فرهنگ ایثار و شهادت گسترش داده شود.

او با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های متنوع و اردوهای راهیان نور یکی از بهترین ظرفیت های آموزش و پرورش است، گفت: بهترین متغییر برای شکل گیری و رقم زدن ایران قوی در پاسخ به پرسش مهر رییس جمهور همین متغیر  نرم ایثار و شهادت است.

کاظمی ادامه داد: آنچه کشور ما را در برابر طوفان ها عبور داده است متغیر فرهنگ ایثار و شهادت است همچنین  امیدوارم با کمک همکاران در بخش های مختلف بتوانیم این نقش را به بهترین شکل ممکن ایفا کنیم.

انتهای پیام/۵

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز