معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب خبر داد:

توقیف یکدستگاه نیسان به علت جابجایی بار نامتعارف و حجیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۷:۵۵
کد خبر: ۱۲۳۹۸۲۵
توقیف یکدستگاه نیسان  به علت جابجایی  بار نامتعارف و حجیم
سرهنگ علی همه خانی از توقف یکدستگاه نیسان بعلت حمل و جابجایی بار نامتعارف و حجیم در بزرگراه امام علی (ع) توسط تیم گشتی بزرگراه خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور فاتب، اظهار کرد: یکدستگاه وانت نیسان که در حال تردد خطرناک و حادثه آفرین  با بار نامتعارف  و حجیم بود  در محدوده بزرگراه امام علی (ع)   محلاتی توسط تیم گشتی بزرگراه  متوقف شد.

وی گفت : تنها تخلف این نیسان حمل بار نامتعارف نبود بلکه این راننده نه تنها اینکه فاقد مدارک در حین رانندگی بود بلکه با استفاده از همین بارهای خطرناک اقدام به پوشش پلاک کرده و  دارای نقص در سیستم روشنایی خودرو نیز بود و با این اوضاع در حال تردد ناایمن و خطرآفرین در این محدوده بود  که با رویت تیم گشتی  منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ متوقف و  از ادامه حرکت آن جلوگیری و مورد اعمال قانون قرار گرفت.

سرهنگ همه خانی گفت: نقل و انتقال و حمل اینچنین بارهای خطرناک و غیر قابل مهار  آنهم در آن وضعیت و در بزرگراهی که خودروهای بیشتری در حال تردد هستند و اگر خدای ناکرده با وسیله ای برخورد می کرد و یا بار آن بر روی خودروهای در حال حرکت می ریخت چه حادثه دردناکی بوقوع می پیوست و قطعا برای راننده دردسر ساز می شد که با حضور  بموقع  تیم گشتی و توقف این نیسان از بروز حادثه ای خطرناک جلوگیری شد.

وی از رانندگان وسایل نقلیه باری خواست همیشه طبق مقررات حمل بار  و با توجه به میزان ظرفیت خودروی خود و آنچه که مندرج در ظرفیت  قانونی وسیله ثبت شده اقدام به جابجایی بار نمایند چرا که اگر خدای ناکرده هر حادثه ای روی دهد مسئولیت با راننده وسیله نقلیه خواهد بود.

 

 

نظر شما