معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با برنا مطرح کرد؛

حدود ۵ هزار و ۲۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور داریم/ فعالیت مراکز تعویض پلاک با ۵۰ درصد ظرفیت/ تردد شبانه همچنان پابرجاست

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۵:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۹۹۱۷
حدود  ۵ هزار و ۲۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور داریم/ فعالیت مراکز تعویض پلاک با ۵۰ درصد ظرفیت/ تردد شبانه همچنان پابرجاست
سرهنگ جهانی گفت: حدود 5 هزار و 200 نقطه حادثه خیز در کشور داریم که در سطح معابر کشور نقاطی هستند که از نظر بروز تصادفات نسبت به سایر نقاط بالاتر است.

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره اجرای محدودیت‌های شبانه، اظهار کرد: محدودیت‌های شبانه پابرجاست و تردد خودروها در شب کنترل می‌شود و مصوبه جدیدی ابلاغ نشده است.

او درباره شلوغی مراکز شماره‌گذاری پلاک، گفت: مراکز با 50 درصد ظرفیت مشغول به کار هستند تلاش می‌کنیم شرایط طوری باشد که مراکز شلوغ نشده و دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز شماره‌گذاری اجرا شود.

جهانی افزود: اگر مراکز شماره‌گذاری شلوغ باشند به مراکز اعلام می‌کنیم که در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی دقت لازم را داشته باشند البته مردم نیز باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و نفرات همراه با خود به مراکز نیاورند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: مراکز شماره‌گذاری پلاک، در شرایط قرمز هم با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا خدمات را ارائه داد. تمام تلاش ما این است دستورالعمل‌ها رعایت شود و مردم براساس نوبتی که دریافت کردند به مراکز مراجعه کنند.

او درباره شناسایی نقاط حادثه خیز در سراسر کشور، بیان کرد: 5 هزار و 200 نقطه حادثه خیز در کشور داریم که در سطح معابر کشور نقاطی هستند که از نظر بروز تصادفات نسبت به سایر نقاط بالاتر است.

جهانی گفت: نقاط حادثه خیز به لحاظ فنی، مهندسی، خط کشی، علائم، نور، شیب، سربالایی، تجهیزات ایمنی در راه و ... دارای مشکل هستند و اگر این موارد توسط وزارت راه و ترابری و شهرداری‌ها حل شود تاثیرات زیادی در کاهش تصادفات خواهد داشت.

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز