جزئیات اعزام "جهادگران تولید " به سومین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری شرکت‌ها تشریح شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۰:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۰۱۹۷
جزئیات اعزام جهادگران تولید  به سومین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری شرکت‌ها تشریح شد
سومین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری شرکت‌ها با نام "جهادگران تولید" 14 تا 18 مهر سال جاری در آتن یونان برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ "جواد رمضی"، رئیس فدراسیون ورزش کارگری، جزئیات برگزاری این مسابقات را تشریح کرد.

او از صدور روادید کاروان اعزامی خبر داد و گفت: سومین دوره مسابقات جهانی " آتن " به دلیل پاندمی "کووید" با کمی تاخیر برگزار می‌شود.
 
رئیس فدراسیون ورزش کارگری افزود: جهادگران تولید در ۶ رشته با ۱۴ تیم، 115 ورزشکار با حمایت ۸ واحد تولیدی از ۷ استان در رشته‌های دو و میدانی، فوتبال، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، شنا و دارت به این رقابت ها می‌روند.
 
رمضی اشاره کرد: در دوره قبلی در فرانسه، مقام سوم را در حضور ۲۵ کشور به دست آوردیم و در این دوره ۳۵ کشور و ۴ هزار ورزشکار در ۲۸ رشته به مصاف هم می‌روند.
 
او از افزایش مشارکت جامعه کارگری و حمایت واحدهای صنعتی و تولیدی از ورزش کارگری خبر داد و گفت: مشارکت در سومین دوره مسابقات جهانی ورزش کارگری شرکت‌ها، امسال 40 درصد رشد داشته است.
 
 "سید امیرحسینی، "رییس انجمن شرکت‌ها و کمپانی نیز در این نشست با اشاره به موفقیت‌های نخستین برگزاری این مسابقات در فرانسه (در دومین دوره مسابقات شرکت ها) گفت: در شرایط سخت کرونایی کار سختی داشتیم و برای هماهنگی و آماده‌سازی تیم و کاروان اقدامات بسیاری انجام شد. 
 
او افزود: در این کاروان به حضور بانوان توجه ویژه شده و هفت بانوی ورزشکار اعزام می‌شوند و هدف افزایش تعداد حضور بانوان در دوره‌های بعدی است.
 
در ادامه این نشست، عبدالحمید احمدی، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، کم تحرکی را یکی از چالش‌های بزرگ جامعه دانست که موجب شده بیماری‌های غیر واگیر و هزینه های درمان افزایش چشمگیری داشته باشد.
 
احمدی بر توجه به فعالیت‌های بدنی به ویژه قشر کارگری به عنوان چرخ مولد تولید کشور تاکید کرد.
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: برای توجه به ورزش در جامعه۱۴ میلیونی کارگری کشور با مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فدراسیون ورزش کارگری برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا این قشر تاثیرگذار به خوبی دیده شوند.
 
او خاطرنشان کرد: مسابقات بین المللی کارگری، نقش بسیار مهمی در ایجاد انگیزه دارد و شرایطی را فراهم می‌کند که سایرین نیز به ورزش روی آورده و در سطح بین المللی حضوری موفق داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز