​معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد :

ریزش نخاله از یک دستگاه کامیون در حال حرکت

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۲:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۰۵۲۸
سرهنگ همه خانی گفت: تصادف و انحراف از مسیر یکی از دلایل وجود نخاله ها در سطح راه است.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی، ​معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت : در ساعت 04:25  شب گذشته در بزرگراه  امام علی (ع ) دورگرد مشیریه  ، ریزش نخاله و سنگ از روی یکدستگاه کامیون باری  در حال حرکت باعث  کندی حرکت و ایجاد خطر  برای دیگر خودروها شد.

او ادامه داد : یکدستگاه کامیون حمل بار که در این مسیر در حال تردد بوده بدلیل عدم رعایت مقررات حمل بار و عدم مهار صحیح بار ، قسمتی از نخاله هایی که در قسمت بار این کامیون قرار داشته در حین حرکت بر زمین ریخته و راننده کامیون بیاطلاع از این موضوع به مسیر خود ادامه داد .  

همه خانی افزود : ریزش نخاله ها  از این  کامیون در حال حرکت  به علت عدم مهار صحیح حمل بار، باعث پخش شدن آنها  در لاین کناری  این بزرگراه شد که باعث کندی حرکت در این محدوده گردید .

 ​معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : به همین دلیل و بلافاصله تیم منطقه ۲۵ بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ در این محدوده حاضر و نسبت به توقف و توجه  به راننده این کامیون اقدام و نسبت به  هدایت رانندگان به لاین صحیح با اشاره با سوت و راکت مشعول شدند.

او بیان کرد: راننده این  کامیون مورد اعمال قانون قرار  گرفت و مکلف شد نخاله های ریخته شده در آن محدوده را با کمک همراهان خود جمع آوری نماید .

سرهنگ همه خانی گفت : جهت پاکسازی نهایی با هماهنگی‌های صورت گرفته بلافاصله عوامل شهرداری در محل حاضر شده و نسبت به پاکسازی محل اقدام کردند. 

او در پایان از رانندگان حمل بار خواست  در صورت حمل بارهایی که در معرض باد پخش می‌شوند حتما از مهار آنها مطمئن شده و قبل از حرکت از محکم بودن و عدم جابجایی بار  اطمینان حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز