رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ خبرداد:

برخورد شدید پژو با گاردریل های بزرگراه یاسینی

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۷:۵۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۴۰۹۹۶
برخورد شدید پژو با گاردریل های بزرگراه یاسینی
سرهنگ حمید حمیدی از برخورد شدید سواری پژو با گاردریل های بزرگراه یاسینی و نجات معجزه آسای راننده آن پس از این تصادف خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ حمید حمیدی رئیس منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت 07:45 صبح  امروز  ، در مسیر یاسینی به جنوب پایین تر از رسالت  یکدستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده بعلت سرعت زیاد ناگهان از مسیر خارج شده و  پس از چرخیدن بدور خود بشدت با  با گاردریل های کناری بزرگراه  برخورد و بعد از  شکستن چندین  گاردریل  در نهایت متوقف می شود .

سرهنگ حمیدی  افزود: با حضور کارشناسان  پلیس بزرگراههای  پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده پژو به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

رئیس منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص علت حادثه گفت :  عوامل کارشناس پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد  از سوی راننده پژو   باعث این حادثه بوده  است .  

او از رانندگان خودروها خواست حین حرکت از سرعت و سبقت جدا خودداری  نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم  .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز