کلانتری درگذشت معاون سازمان محیط زیست را تسلیت گفت

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۶:۱۶
کد خبر: ۱۲۴۱۶۳۷
کلانتری درگذشت معاون سازمان محیط زیست را تسلیت گفت
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در پیامی درگذشت کیومرث کلانتری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی این سازمان را به خانواده او و جامعه محیط زیست کشور تسلیت گفت.

به گزارش برنا؛ متن پیام عیسی کلانتری به این شرح است: 

بار دیگر غمی بزرگ، جامعه محیط زیست کشور را در سوگ نشاند. خبر درگذشت نابه هنگام دکتر کیومرث کلانتری "معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور"، برای همه حافظان محیط زیست بسیار تاسف بار است.

زنده یاد دکتر کیومرث کلانتری از محیط بانان و پیشکسوتان نیک اندیش و خستگی ناپذیر در حفظ طبیعت و محیط زیست کشور بوده است. از زحمات طاقت فرسا نمی آسود، تعهد و تلاش بی وقفه در حفظ و صیانت از محیط زیست از ویژگی های بارزش بود. در طول خدمتگزاری صادقانه، سمت های محیط بانی و مدیریت مختلفی را در استان های کوچک و بزرگ کشور، ستادی سازمان تا معاونت سازمان را همچون از سربازی به سرداری با موفقیت طی نموده است و یاد و خاطره این زنده یاد و اسطوره مقاومت، تا ابد بر تارک این مرز و بوم و تاریخ سازمان حفاظت محیط زیست کشور جاوید خواهد ماند.

حال که دست روزگار و ویرانگر اجل، بوته زندگی او را بی ملاحظه و زودتر از موقع، در خدمت به سازمان حفاظت محیط زیست برچید، قلوب همه ما هموطنان و بویژه خانواده بزرگ محیط زیست را به درد آورد. لیکن مرگ حق است و ما در برابر آن جز تسلیم و رضای خداوند متعال چاره ای نداریم.  

لذا با کمال تاسف و تاثر، اینجانب به نوبه خود و خانواده بزرگ محیط زیست، این ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به خانواده معظم ایشان، جامعه علمی کشور، دولتمردان، همراهان و تمامی ارادتمندان به او، تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه ایزد منان برای آن زنده یاد طلب غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگانش سلامتی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.  یادش گرامی و راه او پر رهرو باد.

پیام تسلیت فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست

همچنین سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی درگذشت کیومرث کلانتری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست را به خانواده و جامعه محیط زیست کشور تسلیت گفت.

در پیام او آمده است:

 در کمال تأسف با خبر شدم برادر بزرگوارم، جناب آقای دکتر کیومرث کلانتری معاونت محترم محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست، بعد از طی یک دوره بیماری سخت، جان به جان آفرین تسلیم کرده اند.

آن زنده‌یاد از دلسوزان و علاقمندان به محیط زیست و یکی از مدیران خدمتگزار در عرصه‌ی حفاظت از طبیعت ایران زمین بودند و خدمات صادقانه‌ی وی در سمت‌های مختلف سازمانی، ماندگار و مایه‌ی افتخار خواهد بود.

اینجانب فقدان این برادر عزیز و مخلص را محضر همکاران و دوستان و به ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت استاندار تهران 

همچنین انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پیامی درگذشت کیومرث کلانتری معاون محیط‌طبیعی سازمان حفاظت محیط‌زیست را تسلیت گفت.

در متن پیام او آمده است:

خبر ضایعه تاسف بار درگذشت استاد گرامی جناب آقای کیومرث کلانتری چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند؛ ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار و مشیت الهی چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.

اینجانب با نهایت تاسف مصیبت وارده را به خانواده آن بزرگوار و همکاران محترم ایشان و به ویژه علاقمندان به حفظ محیط زیست و طبیعت ایران، تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت صبوری و شکیبایی بستگان سوگوار را طلب می نمایم؛ که حضرتش فرمود: وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ.

برای آن مرحوم  علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی را مسئلت می نمایم.

 

کیومرث کلانتری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست پس از یک دوره طولانی بیماری، شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

کلانتری از مدیران باسابقه سازمان حفاظت محیط زیست بود و در سال‌های اخیر به عنوان معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان خدمت می‌کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز