رئیس سازمان محیط زیست به طور رسمی کار خود را آغاز کرد

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۷:۳۰
کد خبر: ۱۲۴۲۲۰۰
رئیس سازمان محیط زیست به طور رسمی کار خود را آغاز کرد
علی سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز(دوشنبه) به طور رسمی کار خود را در این سازمان آغاز کرد.

به گزارش برنا؛ سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه امروز با استقبال عیسی کلانتری رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست، معاونان و همکاران این سازمان در محل کار خود حاضر شد و پس از قرائت قرآن و برگزاری مراسم استقبال به دیدار و گفت و گو با مدیران مجموعه پرداخت.

همچنین سلاجقه پیش از آغاز نخستین روز کاری خود با حضور در ساختمان معاونت طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن گفت و گو و همدردی با همکاران این معاونت به مناسبت درگذشت ناگهانی مرحوم کیومرث کلانتری، به روح آن مرحوم فقید ادای احترام کرد.

مرحوم کیومرث کلانتری پس از یک دوره بیماری سخت شامگاه شنبه دهم مهر در بیمارستان پارس دارفانی را وداع گفت.

علی سلاجقه روز یکشنبه ۱۱ مهر ماه با حکم آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری به عنوان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد. 

علی سلاجقه دارای مدرک فوق دکترای مهندسی منابع آب از فلوریدای آمریکا است که کارشناسی مهندسی منابع طبیعی آبخیزداری و کارشناسی ارشد مهندسی آبخیز سیلاب و دکتری علوم مهندسی آبخیز  مهندسی رودخانه از دانشگاه تهران است.

او همچنین در سال ۱۳۸۹ از سوی وزیر جهاد کشاورزی وقت به عنوان معاون وزیر و رییس "سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور" انتخاب شده و مدتی در این سمت کار کرده است.

معاون مالی و اداری دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران، مدیرکل دفتر توسعه پایدار، بوم شناختی واقتصاد محیط زیست عضو کمیته آب و محیط زیست دومین کنفرانس بین المللی آب، محیط زیست و توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک نیز بخشی از مسوولیت‌هایی است که سلاجقه در کارنامه خود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز