۹ رواق حرم مطهر رضوی به استراحت زائران اختصاص یافت

۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۴۳۳۴۴
۹ رواق حرم مطهر رضوی به استراحت زائران اختصاص یافت
آستان قدس رضوی در دهه آخر ماه صفر و با هدف میزبانی شایسته از زائران امام رضا(ع) ۹ رواق‌ حرم مطهر رضوی را به استراحت زائران اختصاص داده است.

به گزارش برنا؛ در حال حاضر چهار رواق‌ حضرت زهرا(س)، حر عاملی، کوثر و دارالمرحمه برای استراحت زنان و پنج رواق شیخ طوسی، غدیر، دارالحجه، مقبره طبرسی و شبستان تبریزی نیز ویژه استراحت مردان در نظر گرفته شده است.

طی روزهای سپری شده از دهه آخر صفر، رواق‌های حرم مطهر از ساعت ٢٢ تا اذان صبح برای استراحت زائران اختصاص یافته شده و در صورت نیاز بیشتر، از ظرفیت رواق‌های دیگر نیز استفاده خواهد شد.

بسیاری از زائرانی که در ایام پایانی ماه صفر از راه دور و نزدیک به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند، نیاز به استراحت و تجدید قوای بدنی دارند تا بیشترین بهره معنوی را از حضور در این مکان مقدس ببرند به همین دلیل، در این مدت برخی از رواق‌های حرم مطهر رضوی برای ارائه این خدمت، تا پایان ماه صفر در نظر گرفته شده است.

در مدت حضور زائران برای استراحت در این فضاها، دستورالعمل‌های بهداشتی نیز به طور دقیق اجرایی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شده، به این شکل که فرش‌ها با فاصله از هم و هر کدام مخصوص یک نفر اختصاص یافته است.

قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز با حضور در این رواق‌ها، از نزدیک روند حضور و استقرار زائران را بررسی و به صورت مستقیم با آنها گفت و گو کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز