جانشین پلیس بزرگراه پلیس راهور تهران بزرگ:

حفره ای خطرناک در بزرگراه زین الدین خطر آفرین شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۸:۰۱:۱۲
کد خبر: ۱۲۴۳۹۰۸
حفره ای خطرناک در بزرگراه  زین الدین خطر آفرین شد
سرهنگ باقرپور گفت: حفره ای خطرناک در بزرگراه زین الدین وجود داشت که درپوش با کنار رفتن از روی حفره ، خطر آفرین شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد باقرپور جانشین پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب گفت: اینگونه کنار رفتن درپوش از روی حفره ها  که بر اثر تردد زیاد خودروها از روی آنها صورت می گیرد و چاله های ایجاد شده در برخی معابر  و بزرگراهها بسیار خطرناک است و می تواند باعث بروز واژگونی موتورسیکلت سواران و خرابی خودروها شد.

وی گفت:  افتادن  ناگهانی خودروها و موتورسیکلت ها  داخل چاله های پیش رو رانندگان یکی از مواردی است  که باعث بروز واژگونی موتورسواران و خرابی خودروها  در معابر بویژه معابر بزرگراهی  می شود.

سرهنگ باقرپور افزود: موتورسواران به محض اینکه خود را در مواجه با این چاله  ها می بینند و درون  آن قرار می گیرند  دیگر کنترلی روی وسیله خود نداشته باشند و  بلافاصله واژگون شده که  باعث  صدمات به راکبین موتورسیکلت می شود.

به گفته سرهنگ  باقرپور این چاله خطرناک در  بزرگراه زین الدین به غرب بعد از خروجی احسان  پدید آمده و با توجه به مهم و شریانی بودن این بزرگراه  می بایست حتما نسبت به رفع این اختلاف سطح ها اقدام شود .

وی  گفت: خوشبختانه  با هماهنگی هایی  و همکاریهای خوبی که توسط پلیس راهور فاتب با مسئولین شهری در خصوص برطرف شدن این چاله ها  صورت می گیرد این موارد  در اسرع وقت پیگیری  و رفع می گردد تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

وی افزود: عکس  درپوشی که  که در تصویر می باشد در محدوده  زین الدین به غرب بعد از خروجی احسان  بوده که با پیگیری های صورت گرفته ،  بلافاصله  تعمیر و مرمت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز