پیام تبریک فرمانده مرزبانی به مناسبت هفته ناجا

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۴۴۱۳۹
پیام تبریک فرمانده مرزبانی به مناسبت هفته ناجا
فرمانده مرزبانی ناجا در پیامی هفته ناجا را به ابرمردان و جان برکفان نیروی انتظامی تبریک گفت.

به گزارش برنا؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در پیامی هفته نیروی انتظامی را به کارکنان خدوم نیروی انتظامی تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مجالی است برای پاسداشت مجاهدت و ایثارگری انسان‌های شریف و از جان‌گذشته‌ای که در راه دفاع از حریم انسانیت و پاسداری از ساحت مقدس امنیت، انضباط و سلامت جامعه، سر از پا نشناخته و جان عزیز را در پای مقتدا، ملّت و میهن خویش در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

فرشتگان عاشقی که به مصداق «رجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّه» در اقصی‌نقاط این خاک عزیز و در سخت‌ترین شرایط کاری و معیشتی، استقامت ورزیده و با استعانت از خدای متعال، از مرزهای مادی و اعتقادی کشور در برابر هر نوع تجاوز و ناامنی دفاع کرده و در این راه پر افتخار، جان خود را در برابر این مسئولیت خطیر کمترین مقدار می‌دانند.

سلام و تحیت خداوند تبارک و تعالی بر شما ابرمردان و جان‌برکفان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران.

قطعاً آنچه که امروز بدان می‌بالیم و سبب استقرار امنیت جامعه اسلامی است، مولود تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی شما فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را به تمامی همکارانم در سراسر ایران اسلامی، به خصوص کارکنان و خانواده‌های مجاهد و مخلص فرماندهی مرزبانی ناجا تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال برایتان سلامت، سربلندی، عزت و توفیق خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)؛ امام خامنه‌ای عزیز مسئلت می‌نمایم»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز