مدیرعامل شرکت داروسازی سها:

دریافت گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو/ زمینه تولید داروهای جدید فراهم شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۲۴۵۰۲۱
دریافت گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو/ زمینه تولید داروهای جدید فراهم شد
حسین عطار با اشاره به این که شرکت داروسازی سها موفق به اخذ گواهینامه GMP شده، از فراهم شدن زمینه تولید داروهای جدید در داخل کشور خبر داد.

به گزارش برنا؛ دکتر حسین عطار، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت داروسازی سها هلال احمر گفت: سال 1399 و 1400 برای صنایع دارویی به دلیل شیوع ویروس کرونا و به تبع آن محدودیت های ایجاد شده سالی ویژه بود و باعث ایجاد چالش هایی در تامین مواد اولیه و تولید دارو شد. اتفاقی که نگرانی های زیادی را ایجاد کرد اما با تلاش متخصصین این چالش برطرف شد.

وی افزود: در این بین شرکت داروسازی سهـا به موازات مسئولیت خطیر خود در تولید دارو توانست به طرح‌های توسعه خود بپردازد و با اصلاح GMP خطوط تولیدی، به تولید دارو منطبق بر بالاترین استاندارد های کیفی داخل دست یافت و برای حضور قوی ‌تر در عرصه تامین نیاز دارویی داخل کشور، برنامه‌ ریزی کرد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: شرکت داروسازی سها با تلاش شبانه روزی همکاران این مجموعه موفق به دریافت گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو شد که یک اتفاق مهم در این مجموعه است.

عطار در پایان گفت: استاندارد سازی و به روز کردن خطوط تولید از عمده دغدغه های مجموعه سها و هیأت مدیره مجموعه است. در همین راستا دریافت گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو زمینه را برای تولید داروهای جدید مورد نیاز ملت شریف ایران فراهم ساخت. این روند در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها می تواند شرکت داروسازی سها را به سمت خودکفایی کشور در عرصه دارو سوق دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز