تاکید سلاجقه بر استفاده از نظرات کارشناسی در سازمان محیط زیست

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۱:۵۴
کد خبر: ۱۲۴۵۱۵۸
تاکید سلاجقه بر استفاده از نظرات کارشناسی در سازمان محیط زیست
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: استفاده از ظرفیت و نظرات کارشناسی کارساز در تصمیم گیری‌های سازمان یکی از مولفه های اصلی به شمار می‌آید که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش برنا؛ علی سلاجقه در بازدید از مجموعه معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست در نشستی‌ با مدیران این معاونت  با اشاره به اهمیت تعامل در پیشبرد امور گفت: آموزش و ارائه راهکارهای کارشناسی مناسب برای حفظ  و احیای محیط زیست نیاز به تعامل، همکاری و هماهنگی در روند کارها دارد که این امر از طریق همکاری و همدلی بین دفاتر صورت خواهد گرفت.

او در ادامه بر اهمیت استفاده از نظرات کارشناسی در تصمیم گیری های سازمان اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت و نظرات کارشناسی کارساز در تصمیم گیری های سازمان یکی از مولفه های اصلی به شمار می آید که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سلاجقه در ادامه بر آموزش عمومی برای تمامی سطوح جامعه، بدو و حین خدمت برای محیط بانان و همچنین برای کارشناسان سازمان تاکید کرد و اظهار کرد: مقوله آموزش را می‌توان یکی از راهکارهای مناسب در حفظ محیط زیست عنوان کرد و این موضوع به جد در مجموعه سازمان محیط زیست دنبال خواهد شد.

او با اشاره بر حمایت از توسعه پایدار و تاکید بر ارائه پیوست‌های محیط زیستی در تمامی طرح ها گفت: ما به هیچ عنوان مخالف توسعه نیستیم اما توسعه باید در مسیر حفظ محیط زیست و با ارائه پیوست های محیط زیستی انجام گیرد.

سلاجقه همچنین بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی صدا و سیما در آموزش محیط زیست تاکید کرد.

در ادامه این نشست هر کدام از مدیران این معاونت به ارائه عملکرد و دستاوردهای دفاتر زیر مجموعه خود پرداختند.

این نشست آرش یوسفی رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان، لیلا زمانی مدیر دفتر اقتصاد و فناوری محیط زیست سازمان و موسوی مدیر دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز