سخنگوی شورای شهر تهران مطرح کرد:

آغاز بررسی طرح کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی در شورا

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۴:۳۲
کد خبر: ۱۲۴۵۱۹۷
آغاز بررسی طرح کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی در شورا
نادعلی از بررسی جزئیات طرح الزام شهرداری به کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی در صحن شورا خبر داد.

به گزارش برنا؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه علنی فردا (سه‌شنبه 20مهرماه) شورای شهر تهران، اظهار کرد: در این جلسه جزئیات طرح الزام شهرداری به اصلاح فرآیندها و سامانه شهرسازی با رویکرد کاهش زمان صدور پروانه و گواهی‌های ساختمانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

او خاطرنشان کرد: یک فوریت این طرح در جلسه 30 شهریور شورا به تصویب اعضا رسیده بود. 
سخنگوی شورای شهر تهران،گفت: در این جلسه آقایان محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و محمد حسن کریمی مدیرعامل محترم شرکت فاضلاب شهر تهران به منظور ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های شرکت مذکور در این جلسه حضور خواهند یافت.
 
نادعلی بیان کرد: در این جلسه انتخاب یک نفر به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کارگروه مربوط به ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاه‌های ارتباط رادیویی در شهر تهران نیز انجام می‌گیرد.
 
او همچنین از انتخاب نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در هیئت انضباطی مربوط به نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر مشمول قانون نظام صنفی خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران،گفت: یک انتخابات دیگر نیز برگزار خواهد شد که فرد منتخب به عنوان عضو شورای هماهنگی و برنامه ریزی مربوط به برنامه عملیاتی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در خواهد آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز