معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با برنا؛

بیش از ۲۵۰ هزار زن سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند/ همکاری ۴ هزار گروه خدمات مالی خرد با بهزیستی برای حمایت از زنان سرپرست خانوار

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۵:۳۶:۱۶
کد خبر: ۱۲۴۶۹۱۶
بیش از ۲۵۰ هزار زن سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند/ همکاری  ۴ هزار گروه خدمات مالی خرد با بهزیستی برای حمایت از زنان سرپرست خانوار
حبیب الله مسعودی فرید گفت: بیش از 250 هزار نفر از خانوارهای زن سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و امسال اعتبارات خوبی در بودجه سال 1400 برای زنان سرپرست خانوار درنظر گرفته شده است.

حبیب الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا، درباره آخرین اخبار از توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، گفت: بیش از 250 هزار نفر از خانوارهای زن سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و امسال اعتبارات خوبی در بودجه سال 1400 برای زنان سرپرست خانوار درنظر گرفته شده است.

او افزود: برای حمایت و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اعتبار 125 میلیارد تومانی به سازمان بهزیستی در بودجه 1400 اختصاص داده شده است و سازمان بهزیستی از این اعتبار برای پرداخت کمک هزینه خرید لوازم ضروری منزل، حرفه آموزی و کارآموزی، طرح های اشتغال زایی و ... استفاده می‌کند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: اهداف بهزیستی در حمایت از زنان سرپرست خانوار به این دلیل است که یک تغییر نگرشی و خودباوری در این گروه‌ها ایجاد کند و تسهیل دسترسی آنان را به خدمات مالی و حرفه آموزی فراهم کند تا منجر به توانمند شدن خانواده‌های زن سرپرست شود.

مسعودی فرید تصریح کرد: درحال حاضر 4 هزار گروه خدمات مالی خرد و هزار و 500 همیار زن سرپرست خانوار در بهزیستی وجود دارد که به سازمان بهزیستی برای حمایت از زنان سرپرست خانوار کمک می‌کنند.

انتهای پیام/۴

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز