برگزاری نخستین دوره مسابقات تفریحی - ورزشی بانوان معلول به میزبانی منطقه۸

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۴۸۲۰۵
به همت شهرداری منطقه ۸، نخستین دوره مسابقات تفریحی - ورزشی بانوان کوتاه قامت و معلول به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و روز ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش برنا؛ فاطمه تنهایی، شهردار منطقه 8 تهران گفت : توجه به افزایش تحرک، پویایی و شادابی بانوان به خصوص بانوان کوتاه‌قامت و دارای معلولیت، ارتقاء سطح مشارکت معلولان در فعالیت های ورزشی همچنین معرفی رشته‌های متنوع مناسب با شرایط این قشر از مهمترین اهداف برگزاری این رقابت ها بود.

شهردار منطقه 8 افزود: در حال حاضر با توجه به اهمیت روز‌افزون فعالیت‌های حرکتی و ورزشی برای معلولان، هدف اصلی این است که سلامتی این قشر تا حد امکان باز گردانده یا حفظ شود ضمن اینکه حضور در اجتماعات ورزشی و منزوی نشدن معلولان هم یکی دیگر از این اهداف است.

 تنهایی گفت: ورزش فعالیت درمانی-‌تفریحی است و هم پر‌کننده اوقات فراغت معلولان است و  در صدد هستیم برنامه های مستمر و متنوعی برای این قشر داشته باشیم .

در این برنامه ایستگاه های ورزشی تفریحی و رقابت های دوستانه در رشته‌های فلوربال، رینگ بال ، شوت‌دارت ، پدل پارکی، بهکاپر، تیر و کمان و ... برای بانوان کوتاه قامت و معلول برگزار شد .

این برنامه با حضور افسانه بیابانی معاون سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و جمعی از مدیران منطقه و با همکاری کمیته ورزش انجمن کوتاه قامتان ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه بانوان برگزار شد.

 

نظر شما