رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

انجام ۳۲۰ عملیات برای برخورد با سارقان منزل/ طلا و ارز بیشترین کشفیات پلیس بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۴:۵۴
کد خبر: ۱۲۴۸۲۱۷
انجام ۳۲۰ عملیات برای برخورد با سارقان منزل/ طلا و ارز بیشترین کشفیات پلیس بود
سردار حسین رحیمی با اشاره به طرح کاشف که صبح امروز برگزار شد، گفت: حدود ۳۲۰ عملیات هماهنگ بر علیه سارقان منزل توسط ۲ پلیس تخصصی ما انجام شده است.

به گزارش خبرنگار برنا؛ سردار حسین رحیمی صبح امروز ۲۶ مهرماه در حاشیه طرح کاشف گفت: طی هفته ناجا، شبانه روز مشغول طرح مبارزه با سارقان منزل بودیم، چراکه یکی از دغدغه های اصلی مردم این امر است.

او با بیان اینکه این طرح مابین پلیس پیشگیری و آگاهی صورت گرفته است، افزود: حدود ۳۲۰ عملیات هماهنگ بر علیه سارقان منزل توسط ۲ پلیس تخصصی ما انجام شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: دستگیری ۷۸۶ سارق منزل را در این طرح داشتیم که به ۷۲۰ فقره سرقت منزل نیز اعتراف کردند. همچنین بیش از ۳ کیلوگرم طلا، بیش از ۱۰۰ دستگاه تلفن همراه، ۴۰ تابلو قیمتی، اسناد و مدارک و... کشف شده است.

به گفته او ارز و طلا بیشترین کشفیات بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: حدود ۱۰۷ باند سارق منزل در این طرح منهدم شدند که ۶۳ درصد از این افراد نیز دارای سابقه قبلی بوده‌اند در جریان این عملیات ها ۲۱ مورد در حین سرقت دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه ۳۰ مالخر عمده هم در این طرح دستگیر شدند، گفت: ما در اجرای طرح ها رویکرد جدید داریم به سارقان امان نخواهیم داد.

سردار رحیمی در پایان تاکید کرد: نزدیک به ۳۰ درصد عملیات های ما خارج از استان بوده و در برخی از شهرهای مرزی نیز عملیات داشته‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز