سرکلانتر بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ:

برخورد شدید ال نود با موتورسیکلت حادثه آفرید + عکس

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۹۸۷۷
سرهنگ حمید حمیدی از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر یادگار به شمال مقطع سازمان آب با سواری ال نود و آسیب شدید به این راکب خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ  حمید حمیدی سرکلانتر بزرگراه های  پلیس راهور تهران بزرگ ، ضمن بیان این خبر گفت : با اعلام  مرکز فوریت های پلیسی 110  یک  دستگاه سواری ال نود که در مسیر یادگار به شمال مقطع سازمان آب در حال تردد بوده بشدت با یکدستگاه  موتور سیکلت که در همین بوده بشدت برخورد و در اثر این حادثه  راکب موتور به زمین خورده و به شدت مجروح می گردد .

او گفت : با توجه به آسیب شدیدی که به سر وصورت و دست و پای راکب موتورسیکلت وارد آمده بود ، امکان جابجایی وی و انتقال به حاشیه راه تا رسیدن تیم های اورژانس به هیچ وجه  میسر نبود و به همین خاطر ترافیک سنگینی در این محدوده بوجود آمد و خودروهای عبوری پشت این حادثه  در ترافیک باقی ماندند و با هدایت عوامل پلیس راهور  از یک لاین عبوری حرکت کردند  .

سرکلانتر بزرگراههای  پلیس راهور تهران بزرگ گفت : بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف تیم کارشناسی پلیس بزرگراههای  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر گردید و ضمن ایمن سازی محل تصادف به روان سازی ترافیک مشغول و به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند . 

سرهنگ حمیدی  بیان داشت : تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را  که بشدت مصدوم و خون زیادی از وی رفته بود را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند  .

او از رانندگان خواست در هر حال تمام توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند تا در موقع بروز حادثه و دیدن مانع بتوانند به موقع خودروی خود را کنترل و از برخورد جلوگیری نمایند 

 

 

4

نظر شما