مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید اعلام کرد:

انتشار ۱۹۰۰ عنوان کتاب توسط نشر شاهد

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۹۸۹۶
انتشار ۱۹۰۰ عنوان کتاب توسط نشر شاهد
نریمانی با اشاره به اینکه در سال جاری تالیف و چاپ بیش از ۸۰ عنوان کتاب توسط «نشر شاهد» پیش‌بینی شده است، گفت: تاکنون ۱۹۰۰ عنوان کتاب توسط «نشر شاهد» به چاپ رسیده است.

به گزارش برنا؛ «رحیم نریمانی»، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این باره اظهار کرد:‌ همچنین فراخوان دومین جشنواره بین المللی کتاب در حوزه ایثار و شهادت تحت عنوان «سرخ نگاران» تا ۱۵ آبان‌ماه منتشر شده است.

او رسانه کتاب را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اثر گذار دانست و افزود: به غیر از ارائه خدمات به مخاطب داخل کشور، با ترجمه بیش از ۸۰ عنوان کتاب «نشر شاهد» به زبان انگلیسی و ارسال به رایزنان فرهنگی، انتقال پیام و آرمان های شهداء  به خارج از کشور نیز هدف گذاری شده است.

مدیرکل اسناد و انتشارات با بیان اینکه در حال حاضر تربیت نسلی جدید در حوزه نویسندگی در موضوعات ایثار و شهادت از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است، تصریح کرد: نویسندگان نو قلم از هفت استان البرز، شهرستان‌های استان تهران، قم، مازندران، تهران، قزوین و گیلان تا روز جمعه ۳۰ مهر ماه توسط اساتید خبره در مجتمع ایثارگران کرج آموزش خواهند دید.

برگزاری کارگاه آموزشی برای نویسندگان نوقلم 

او با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ارتقاء سطح کیفی و نیز انگیزه‌دهی به قشر نویسندگان است، افزود: همزمان با برگزاری این کارگاه آموزشی، اردوی خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم نیز در مجتمع ایثارگران کرج برگزار می‌شود و نویسندگان به طور مستقیم با خانواده های معظم شهداء برای انجام مصاحبه و پیدا کردن سوژه برای خلق اثر فرصت لازم را به دست می آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز