ملکی خبر داد:

آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان انقلاب تهران + عکس

۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۰۶:۴۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۵۰۲۲۹
آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان انقلاب تهران + عکس
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حادثه آتش سوزی در یک بیمارستان گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیتی در پی نداشته و با حضور به موقع آتش نشانان حریق اطفا شده است.

به گزارش خبرنگار برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حادثه آتش سوزی در یک بیمارستان واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی گفت: یک مورد حادثه آتش به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران اطلاع داده می شود.

او افزود: بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات تنفسی به محل اعزام می شوند.

ملکی تاکید کرد: با توجه به  اینکه ایستگاه ۴۶ در فاصله چند صد متری این محل بود در حداقل زمان و سریع به محل حادثه می رسد و مشاهده می شود در ساختمان درمانی ۷ طبقه و در داخل حیات مجموعه، فضایی با پوشش های سیمانی و پروفیل های آهنی به عنوان بخش تاسیسات درست شده است.

سخنگوی سازمان آتشنشانی گفت: بیشتر آتش مربوط به ورق های پشم شیشه، یونولیت و وسایل حفاظتی است و میزان شعله در ابتدا زیاد بود و به بخشی از تاسیسات آتش رسیده بود.

او ادامه داد: مشکل ورود شعله به بیمارستان وجود نداشت اما مقداری دود از طریق پنجره ها به داخل بخش ها نفوذ کرد و آتشنشانان همزمان با خاموش کردن آتش داخل بخش رفتند و مشغول تخلیه بیماران حاضر در طبقات شدند.

ملکی افزود: حدود ۳۰ نفر از بیماران برای جلوگیری از حادثه به بخش های امن تر منتقل شدند و بعد از ایمنی سازی به بخش ها بازگردانده شدند.

او گفت: خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جدی مشاهده نشد ‌و آتش با حضور به موقع آتش نشانان به سرعت خاموش شد. در حال حاضر نیروها ایمن سازی کرده و کارشناسان در محل حاضر هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان تاکید کرد: یکی از ساختمان هایی که آسیب زا است، ساختمان هایی با کاربری درمانی بوده چرا کسانی که در این ساختمان ها حضور دارند بیماران هستند و به تنهایی از انجام کارهای خود بر نمی آیند و اگر اتفاقی رخ دهد قطعا می تواند وضعیت وخیم تر باشد. حادثه تلخ سینا اطهر را به خاطر داریم. بیمارستان ها باید در حداکثر ایمنی باشند.

 

IMG_20211022_073233_066

 

IMG_20211022_073230_882

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز