دکتر سجادی خبرداد:

تشکیل شورای اندیشه ورز جوانان/ لزوم داشتن ساختاری مستقل برای ورزش بانوان/ فعالیت ۳۵ هزار گروه جهادی و ۶۰۰ مدرسه مسجد محور در کشور فعال هستند

۱۴۰۰/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۰۴۶۴
تشکیل شورای اندیشه ورز جوانان/ لزوم داشتن ساختاری مستقل برای ورزش بانوان/ فعالیت ۳۵  هزار گروه جهادی و ۶۰۰ مدرسه مسجد محور در کشور فعال هستند
وزیر ورزش و جوانان گفت:شورای اندیشه ورز جوانان با حضور جمعی از اساتید و متفکران این حوزه، جوانان نخبه و برخی نمایندگان مجلس تشکیل داده ایم تا از تجارب و مشاوره های این عزیزان در ارتقای جایگاه جوانان بهره بگیریم.

به گزارش برنا؛ دکتر سید حمید سجادی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک با تشکر از توجه ایشان به حوزه جوانان و ورزش، اظهار داشت: در حوزه جوانان چندین کاندیدا داشتیم که دکتر یامین پور کاملترین برنامه ها را ارائه کردند و ان شاالله تحولات خوبی انجام می شود.

او با اشاره به تاکید رییس جمهور بر توجه به جوانان، افزود: خود آقای رییس جمهور تاکید دارند که این حوزه حتما موفق می شود یک قول ضمنی را هم از ایشان گرفته ایم که جایگاه حوزه جوانان را ارتقا دهیم.

دکتر سجادی با تاکید بر اجرای بیانیه گام دوم افزود: در صدد هستیم که اهداف این بیانیه را جامه عمل بپوشانیم.

همچنین شورای اندیشه ورز جوانان را با حضور جمعی از اساتید و متفکران این حوزه، جوانان نخبه و برخی نمایندگان مجلس تشکیل داده ایم تا از تجارب و مشاوره های این عزیزان در ارتقای جایگاه جوانان بهره بگیریم.

دکتر سید حمید سجادی با بیان این که ۳۵ هزار گروه جهادی و ۶۰۰ مدرسه مسجد محور در کشور داریم گفت: امیدواریم با این بدنه فعال مردمی هر چه بیشتر ارتباط بگیریم و با سپردن کار به آنها باری را از دوش دولت برداریم.

او با بیان این که سعی بر پرورش جوانان برای مدیریت آینده کشور داریم، ادامه داد: باید روحیه مطالبه گری جوانان را تقویت کنیم و در کل کار در این حوزه نیاز به مشورت و بررسی بیشتر دارد.

وزیر ورزش و جوانان در حوزه ورزش نیز گفت: در مورد ورزش هم یک هیئت اندیشه ورز تشکیل داده ایم تا از خرد جمعی و مشورت باتجربه ها استفاده کنیم البته کار را توسط جوانان انجام می دهیم.

او افزود: نگاه جدی و ارزشی به ورزش بانوان داریم و اعتقاد راسخی وجود دارد که ورزش بانوان مستقل و خود کفا باشد.بازنگری ساختار فدراسیون ها، تقویت جایگاه نایب رییس بانوان، توجه به ورزش همگانی و قهرمانی و تلاش برای ورود مجدد مردم به ورزشگاه ها از دیگر مباحثی بود که وزیر ورزش و جوانان به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما