سند نمره کار قدیمی در غرب کشور بازداشت شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۱۶:۲۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۵۰۹۴۰
سند نمره کار قدیمی در غرب کشور بازداشت شد
معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودروی که پس از سرقت ، خودرو ها را با پلاک خودروهای تصادفی می فروخت، خبر داد و گفت: متهم در غرب کشور بازداشت شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی پیش کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی پایتخت مطلع شدند که مردی به نام شاهین که از مجرمان سابقه دار در زمینه خرید و فروش خودروهای مسروقه سند و نمره است، اقدام به خرید چندین دستگاه تصادفی کرده است.

وی ادامه داد: این در حالی بود که بعد از مدتی کوتاه خودروها تعویض پلاک شده و در حال تردد بودند. 

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران افزود:  با این احتمال که متهم سابقه دار مجددا ارتکاب به جرم را آغاز کرده باشد، یکی از خودروهای خریداری شده مورد بررسی قرار گرفت و طی بازدید تخصصی مشاهده شد خودرو فاقد اصالت و دارای ارکان اساسی غیرفابریک است.

نجفی افزود: در ادامه پلاک اصلی خودرو بدست آمد و مشخص شد که مدتی قبل خودرو در تهران سرقت شده است. با برملا شدن فروش خودروی سرقتی به شیوه و سند و نمره، کارآگاهان برای دستگیری شاهین وارد عمل شدند. باتوجه به اینکه شاهین، ساکن یکی از شهرستان های غربی کشور بود پس از هماهنگی های لازم با دادیار شعبه 2 دادسرای ناحیه 15 تهران، کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی با نیابت قضایی راهی شهرستان محل زندگی متهم شدند. در ادامه شاهین دستگیر شد گرچه ابتدا منکر جرم خود بود در نهایت در برابر مدارک پلیسی به خرید و فروش 8 دستگاه خودروی مسروقه و سند و نمره آنها اعتراف کرد.

سرهنگ نجفی در پایان اشاره کرد: با اعتراف شاهین، همدستان او نیز شناسایی و دستگیر شده و 8 خودروی مورد نظر نیز کشف و در اختیار مالباختگان قرار داده شد. تحقیقات در رابطه با جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز