‍ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک:

پارک حاشیه ای در خیابان شهرداری ثبت تخلف و جریمه دارد

۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۴:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۱۱۷۷
پارک حاشیه ای در خیابان شهرداری ثبت تخلف و جریمه دارد
دوربین ثبت تخلف برای جلوگیری از پارک حاشیه ای در خیابان شهرداری حد فاصل میادین قدس و تجریش نصب و رانندگانی که اقدام به پارک در ضلع شمال و جنوب نمایند جریمه می شوند.

به گزارش برنا؛ محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه در بازدید مهدی اسماعیل بگی مدیر عامل جدید سازمان تاکسیرانی شهر تهران از خیابان شهرداری و پایانه ارم با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سازمان حمل و نقل  و  ترافیک شهرداری تهران در  خصوص  اجرای  خیابان کامل طرحهای ترافیکی حد فاصل میادین قدس و تجریش تا کنون عملیات حذف دو پل مکانیزه عابر پیاده، اجرای پهلوگاه مقابل بیمارستان شهدا، حذف رفیوژ میانی، نصب دوربین ثبت تخلف،  اجرای بخشی از پیاده روسازی ضلع جنوبی خیابان به انجام رسیده است.

معاون شهردار منطقه یک افزود: ادامه طرح با بررسی های میدانی و تعامل و همفکری شهرداری منطقه یک، اعضای شورای شهر، پلیس راهور و... در دست بررسی است تا بدون کمترین خلل در تردد شهروندان، به اجرا برسد.

گفتنی است در این بازدید مدیر عامل جدید تاکسیرانی شهر تهران در جریان اقدامات در حال اجرا در این محدوده  در راستای اجرای طرح خیابان کامل قرار گرفت.

نظر شما