جزئیات آتش سوزی یک ساختمان تجاری/ مصدومیت یک آتش‌نشان حین انجام عملیات

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۰۷:۴۰:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۱۳۰۱
جزئیات آتش سوزی یک ساختمان تجاری/ مصدومیت یک آتش‌نشان حین انجام عملیات
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره جزئیات آتش سوزی در یک ساختمان تجاری واقع در خیابان استانبول، توضیحاتی داد.

به گزارش برنا؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره جزئیات آتش سوزی در یک ساختمان تجاری، گفت: ساعت ۱.۳۴ بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان تجاری واقع در خیابان جمهوری بعد از چهارراه استانبول به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده می شود.

او با اشاره به اینکه بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام می شوند، ادامه داد: عوامل شهرداری منطقه در محل حاضر شده و اقدامات کمکی لازم را انجام می دهند.

ملکی بیان کرد: آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه تجاری قدیمی که با پایه ها و ستون‌های چوبی کار شده بود رخ داد، ۴ باب مغازه که در زمینه کیف و کفش فعالیت می کردند آتش گرفته بود و وقتی نیروهای آتش نشانی به محل رسیدنذ، آتش تا سقف‌ها رفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: آتش نشانان با ملاحظات لازم، عملیات را انجام دادند و آتش را کنترل کردند بخشی از سقف ها تخریب شد و یک نفر از آتش نشانان دچار مصدومیت شد که تحویل اورژانس داده شد.

او با بیان اینکه درحال حاضر آتش خاموش شده است و نیروهای آتش نشانی درحال لکه گیری هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه از سرایت آتش به ساختمان های دیگر جلوگیری کردیم و فردی در داخل ساختمان نبود و آسیب جانی نداشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز