رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان مطرح کرد:

تجهیز بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه ‌تپه در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۴:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۲۲۱۱
تجهیز بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه ‌تپه در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان
فاضل با بیان اینکه تمامی تجهیزات بیمارستان مراوه‌ تپه توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تامین شده است، گفت: این بیمارستان در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان واقع شده و علاوه بر مردم این منطقه، عشایر نیز از خدمات درمانی آن بهره‌ مند می‌ شوند.

به گزارش برنا؛ عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، درخصوص تجهیز بیمارستان شهدای علوی مراوه‌ تپه، اظهار کرد: این بیمارستان ۶۴ تختخوابی در منطقه محروم مرزی احداث شده است و تا پیش از تجهیز بیمارستان مراوه تپه، مردم منطقه مسافت ۱۳۰ کیلومتری را در جاده خطرناک و ۲ طرفه باید سپری می‌ کردند که این امر روند درمان آنها را با تاخیر مواجه می ‌کرد، بنابراین هیات امنای صرفه جویی ارزی در راستای خدمت رسانی به مردم این منطقه و بی نیاز کردن بیماران در مراجعه به سایر مراکز درمانی تجهیزات بیمارستان شهدای علوی را تامین کرده است.

 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطر نشان کرد: تمامی تجهیزات و ملزومات پزشکی بیمارستان مراوه‌ تپه با همکاری هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین شده است.
 
او افزود: بیمارستان شهدای علوی شهرستان کمتر توسعه یافته مراوه‌ تپه در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان واقع شده است و حدود ۲۰ هزار نفر از مردم می‌ توانند از خدمات درمانی این بیمارستان بهرمند شوند.
 
عبدالرضا فاضل در پایان تصریح کرد: بیمارستان علوی مراوه ‌تپه دارای بخش‌ های مختلف از جمله  CCU  و  ICU درمانگاه تخصصی داخلی و اطفال، بخش زنان و زایمان، بخش جراحی، اتاق‌ های عمل، دیالیز، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و... است که با همکاری هیات امنای صرفه جویی ارزی تجهیز شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز