مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه مطرح کرد:

اعزام ۱۴۰۰ کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی به مشهد مقدس

۱۴۰۰/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۵:۴۳
کد خبر: ۱۲۵۲۶۷۰
اعزام ۱۴۰۰ کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی به مشهد مقدس
معممی از اعزام ۱۴۰۰ نفر از کادر درمانی و مبلغان جهادی عرصه سلامت به مشهد مقدس در قالب هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی خبر داد.

به گزارش برنا؛ رضا معممی مقدم با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی با هدف تکریم و تجلیل از کادر درمانی کرونا و مبلغان جهادی فعال در عرصه سلامت در قالب چهار دوره سه روزه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

او اظهار کرد: سه دوره اول این طرح که ویژه کادر درمانی کرونا است از دهم تا نوزدهم آبان ماه برگزار می شود و زمان دوره چهارم که ویژه مبلغان جهادی عرصه سلامت است و با حمایت استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، متعاقباً اعلام خواهد شد.

معممی مقدم به حضور شخصیت‌های همچون نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی، تولیت استان قدس رضوی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه این طرح اشاره کرد و افزود: هر گروه اعزامی به نام یکی از شهدای سلامت نام‌گذاری شده است و علاوه بر برنامه زیارت جمعی با هماهنگی با دارالهدایه حرم  مراسم سخنرانی و مداحی نیز برای این عزیزان خواهیم داشت.

او تصریح کرد: برنامه ریزی شده بود که در این طرح حدود ۱۲۰۰ زائر حضور داشته باشند اما با توجه به استقبال استان‌ها در این چهار دوره حدود ۱۴۰۰ نفر از مشتاقان زیارت امام رضا (ع) حضور خواهند داشت.

معممی مقدم ادامه داد: مطابق آمار و اطلاعات سامانه جامع بانک اطلاعات و مدیریت موقوفات و اماکن متبرکه ما ۷۵۲ نیت در این خصوص داریم که مربوط به ۳۲۱ موقوفه دارای درآمد است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: منتخبان کادر درمانی کرونا از طریق تعاملی که در استان‌ها با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده معرفی شده‌اند.​

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز