چگونه با استفاده از نعنا پوست شفافی داشته باشیم؟

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۳:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۳۶۷۷
چگونه با استفاده از نعنا پوست شفافی داشته باشیم؟
درمان لک صورت، تقریبا یک دغدغه‌ی همگانی است. پوست صاف و بدون لک از جمله شاخصه‌های اصلی زیبایی به‌شمار می‌رود. پس عجیب نیست که بازار محصولات زیبایی و مراقبت از پوست، همیشه از رونق خوبی برخوردار است و عده‌ی زیادی را به پای صندوق‌های خرید در فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی می‌کشاند.

به گزارش برنا؛ شما می‌توانید به‌جای استفاده از این محصولات، به استفاده از مواد طبیعی روی بیاورید تا پوستی بدون لک داشته باشید. عوامل مختلفی نظیر استرس، بی‌خوابی، تغذیه‌ نامناسب، آلودگی، عدم حفاظت پوست در مقابل اشعه‌های ماوراءبنفش خورشید و مصرف دخانیات، روی کیفیت و بافت پوست تأثیر منفی می‌گذارند. در ادامه قصد داریم ۱۰ راهکار ساده‌ی خانگی را خدمت‌تان معرفی کنیم که موجب بهبود سلامت عمومی پوست می‌شوند و احساسی سرشار از زیبایی را به شما هدیه می‌‌دهند.

 نعناع

یکی از ترکیبات اصلی نعناع است که خاصیت خنک‌کنندگی و تسکین‌دهندگی دارد و موجب حفظ سلامت و درخشندگی پوست می‌شود. همچنین نعناع دارای خواص درمانی فوق‌العاده‌ای است که به مقابله با عفونت‌های پوستی کمک می‌کند.

  • یک قاشق چای‌خوری پودر نعناع را با یک قاشق غذاخوری ماست ساده و یک قاشق غذاخوری گِل سرشور در داخل کاسه‌ای مخلوط کنید. این مخلوط را به مدت یک ساعت استراحت بدهید تا تمامی مواد به خورد یکدیگر بروند. سپس مخلوط را خوب هم بزنید تا یک ماسک خمیری شکل به‌دست بیاید. از این ماسک خانگی روی صورت و گردن خود بمالید و بعد از اینکه به‌طور طبیعی خشک شد با آب ولرم بشویید. این ماسک را می‌توانید هفته‌ای یک‌بار استفاده کنید تا پوست‌تان صاف و بدون لک شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز