مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان:

تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مسائل جدیدی در خانواده‌ها ایجاد کرده است

۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۴:۲۷:۵۹
کد خبر: ۱۲۵۵۴۹۱
تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مسائل جدیدی در خانواده‌ها ایجاد کرده است
کریمی گفت: ورود تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، مسائل نوپدیدی در خانواده ها ایجاد کرده و تهدیدات فراوانی بنیان خانواده ها را نشانه گرفته است.

به گزارش برنا؛ اعظم کریمی در اختتامیه ششمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در سال جاری که به میزبانی استان زنجان برگزار شد، با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این دوره اظهار داشت: در طول این دوره بیشتر موضوعات مربوط به خانواده مطرح شد.

او با بیان اینکه دوره‌های ملی دانش‌افزایی مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده فرصتی برای معرفی اساتید توانمند در استان‌هاست، گفت: در این دوره‌ها استعدادها و چهره‌های علمی ارزشمندی در حوزه روانشناسی و مشاوره کشف شدند. 

کریمی افزود: اساساً محور فعالیت های مراکز مشاوره ازدواج و خانواده علاوه بر مشاوره ازدواج، مقولات اهمیت تشکیل خانواده، ترویج فرزندآوری و نحوه مواجهه والدین با فرزندان و تحکیم خانواده است که به این مقوله ها در این دوره پرداخته شد و مشاوره ازدواج در بستر فرهنگ ایرانی - اسلامی نیز از بخش های متمایز این دوره بود.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان همچنین با بیان اینکه سرفصل این دوره ها بر اساس نظرسنجی از شرکت کننده ها انتخاب می‌شود، اظهار داشت: رضایت شرکت‌کنندگان حاکیست که توانستیم مباحث مورد نیاز امروز مشاوران و روانشناسان را در این دوره ها پوشش دهیم.

او اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته، این دوره ها تا پایان سال تداوم داشته و بر اساس نیازسنجی، سرفصل هایی را برای این دوره ها انتخاب کردیم و در عین حال از پیشنهادات همه عزیزان برای هر چه بهتر برگزار شدن دوره ها نیز استقبال خواهیم کرد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان افزود: یکی دیگر از مزایای این دوره‌ها این است که ما این امکان را برای همه فارغ التحصیلان، کارشناسان و مشاوران سراسر کشور که با مقولات ازدواج و خانواده سر و کار دارند، به صورت کاملاً رایگان فراهم کردیم و استقبال فراوانی هم صورت گرفت که ما را بر آن داشت تا این دوره ها را هر چی پرمحتواتر ادامه دهیم.

کریمی با بیان اینکه ورود تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، مسائل نوپدیدی در خانواده ها ایجا دکرده، اظهار کرد: تهدیدات فراوانی بنیان خانواده ها را نشانه گرفته که امید است، در کنار هم و با حمایتی که دولت از مراکز مشاوره می کند، بتوانیم خدمات مورد نیاز در این زمینه را به مردم ارائه و از ورود آسیب های متعدد به خانواده به ویژه طلاق جلوگیری کنیم.

به گفته او، دوره های ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده فرصتی برای معرفی اساتید بسیار خوب و توانمند در استان ها است و در این دوره ها استعدادها و چهره های علمی خوبی در حوزه روانشناسی و مشاوره کشف شدند که امید است، این سنت خوب همچنان تداوم داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز