رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرتهران بزرگ خبر داد:

کشف ۳۷ کیلو هروئین در شرق پایتخت

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۶:۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۲۵۶۰۶۲
کشف ۳۷ کیلو هروئین در شرق پایتخت
حسنوند از کشف 37کیلو و 300گرم هروئین در شرق پایتخت خبر داد و گفت: در این عملیات یکی از سوداگران مرگ سابقه دار شهر تهران در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرتهران بزرگ  در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: طی اقدامات گسترده و اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در یکی از محله های شمال شرق پایتت اقدام به توزیع مواد مخدر هروئین می کند.

او افزود: در تحقیقات بیشتر، مشخص شد متهم به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده و پس از انتقال آن به مخفیگاه خود در شهر تهران قصد دارد تا در فرصتی مناسب توزیع آن را در سطح پایتخت آغاز کند.

حسنوند اظهار کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از محلات شمال شرق تهران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه وی اعزام و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ضمن ورود و دستگیری وی،  37کیلو و300گرم هروئین کشف کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز