سرپرست معاونت آموزش‌ و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط‌زیست منصوب شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۷:۵۸
کد خبر: ۱۲۵۶۹۷۶
سرپرست معاونت آموزش‌ و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط‌زیست منصوب شد
سلاجقه در حکمی نورالله مرادی را به عنوان سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.

به گزارش برنا؛ متن حکم علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست آمده است: جناب نورالله مرادی، با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت «سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌ های مردمی» منصوب می‌شوید. 

او افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی»، «قانون مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

سلاجقه در این حکم تصریح کرد: توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مرادی فارغ التحصیل دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه تربیت مدرس است، از سوابق وی می توان به قائم مقامی معاونت آموزش و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیر کل ارزیابی صدا سازمان صدا و سیما، مدیرکل برنامه ریزی حوزه ریاست سازمان صدا و سیما ، مدیر کل طرح و برنامه در سازمان صدا و سیما ، قائم مقام حوزه ریاست صدا و سیما، مدیر گروه فرهنگ شبکه رادیویی جوان، مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد.

پیش از این ژیلا مهدی آقایی سمت معاونت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست را بر عهده داشت. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز