مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت بنیاد احسان خبر داد:

تشکیل قرارگاه جهادی پیشرفت و توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در شهرستان سواد کوه

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۷۴۷۸
تشکیل قرارگاه جهادی پیشرفت و توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در شهرستان سواد کوه
همایش «تا قله پیشرفت» توسط قرارگاه جهادی پیشرفت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در شهرستان سوادکوه به عنوان اولین شهرستان پروژه پیشرفت شهرستانی بنیاد احسان برگزار شد.

به گزارش برنا؛ در این مراسم میثم نعمتی مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت بنیاد احسان در خصوص عملکرد این بنیاد در رابطه با اشتغال زایی در شهرستان سوادکوه گفت: در یکسال گذشته در بنیاد احسان تلاش کرده ایم با استفاده از ظرفیت مردم در نقاط مختلف کشور به روند اشتغل زایی سرعت ببخشیم، در شهرستان سوادکوه نیز با ایجاد ساختاری به نام جهاد پیشرفت سوادکوه به این امر اهتمام ورزیدیم.

نعمتی اضافه کرد: در این شهرستان با کمک‌های مردمی و همت بنیاد احسان هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان سوادکوه رسانده شده است.

نعمتی در خصوص طرح های ایجاد شغل در شهرستان هم گفت: با نشستی که با فعالان اجتماعی و اقتصادی سوادکوه طی ماه های گذشته داشته ایم، ظرفیت ها را شناسایی کرده و با راه حل های ارائه شد توسط فعالین شهرستان و کارشناسان اقتصادی اقدام به حمایت از مشاغل مختلف نموده‌ایم که از جمله ی این مشاغل می شود از کارگاه‌های خیاطی، کشاورزی و کارگاه صنعتی نام برد.

مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت بنیاد احسان در پاسخ به سئوالی در خصوص نحوه عملکرد قرارگاه پیشرفت شهرستان سوادکوه گفت: این قرارگاه علاوه بر تامین مالی ایده های برگزیده وظیفه دارد ایده های شغلی کارامد را به حامیان مالی و مشاغل بزرگتر معرفی کند و در حوزه‌های دیگری از جمله خانواده و تعلیم و تربیت نیز به فعالیت بپردازد.

گفتنی است بنیاد احسان در حدود 1 سال است که در این شهرستان به فعالیت‌های پیشرفت شهرستانی خود را آغاز کرده است.

 

نظر شما