معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مطرح کرد:

واکنش معاون حمل و نقل شهرداری به دو طبقه شدن اتوبان همت و اختلال سیستم مترو

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۲:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۷۵۵۷
واکنش معاون حمل و نقل شهرداری به دو طبقه شدن اتوبان همت و اختلال سیستم مترو
شفیعی با اشاره به طرح دو طبقه شدن بخشی از اتوبان همت گفت: این طرح یعنی حرکت قطار فوق سبک در بخشی از اتوبان همت به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و بودجه مسئله اصلی آن خواهد بود.

به گزارش برنا؛ مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی در پایتخت گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی دغدغه اصلی است که ناشی از کم توجهی مسئولان سابق بوده است.

او در خصوص اختلالات شبکه مترو در روز گذشته افزود: اختلال سیگنالینگ مقطعی بود که کمتر از یک ربع زمان برد و در یک ایستگاه روی داد و دو ایستگاه را درگیر کرد که از حالت خودکار به حالت دستی درآمد و ۴۰ دقیقه به طول انجامید. 

شفیعی با اشاره به اینکه این اتفاقات نباید مجدد رخ دهد، اظهار کرد: باید مدیریت کنیم این اتفاق رخ ندهد. این اتفاقات ممکن است ناشی از خطای انسانی و یا ضعف تجهیزات باشد که باید رفع شود.

او در رابطه با دو طبقه شدن بخشی از اتوبان همت گفت: این طرح به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و بودجه مسئله اصلی آن خواهد بود.

او در رابطه با این طرح عنوان کرد: برای بخشی از همت که ترافیک زیادی دارد این طرح ارائه شده و می توان برای دو طبقه کردن استفاده کرد و تنها ایده است و اگر به تصویب برسد ایده خوبی است.

شفیعی گفت: این قطار فوق سبک بنا است روی پل حرکت کند و بدون اینکه در عمق زمین  باشد و مشکلات حفاری داشته باشیم به عنوان اولین قطار فوق سبک مورد استفاده قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز