مرگ ۸ هزار و ۶۴۴ نفر در حوادث رانندگی از ابتدای سال تاکنون

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۴:۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۷۷۳۷
مرگ ۸ هزار و ۶۴۴ نفر در حوادث رانندگی از ابتدای سال تاکنون
بنا بر اعلام سازمان پزشکی قانونی در نیمه نخست امسال تعداد ارجاع مصدومان ۹.۱ درصد در کشور از سال قبل بیشتر شده است، در این مدت ۱۵۹ هزار و ۹۲۴ نفر مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱۷ هزار و ۵۹۸ نفر مرد و ۴۲ هزار و ۳۲۶ نفر زن بودند

به گزارش برنا؛  اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال ۱۷هزار و ۹۲۳ نفر از مصدومان حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی این استان مراجعه کردند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل(۱۳۹۹) که تعدادمراجعان مصدومان تصادفات ۱۵ هزار و ۹۷۵نفر بود ۱۲ درصد افزایش یافته است.

از تعداد مراجعان مصدومان تصادفات در ۶ ماهه نخست امسال ۴ هزارو ۲۳۷نفر زن و ۱۳ هزار و ۶۸۶ نفر مرد بودند.

سازمان پزشکی قانونی  در گزارش تاکید کرده است، از نظر آماری بعد از نزاع، مصدومان تصادفات بیشترین حجم مراجعان سازمان را به خود اختصاص می دهند. در نیمه نخست امسال تعداد ارجاع مصدومان ۹.۱ درصد در کشور از سال قبل بیشتر شده است، در این مدت ۱۵۹ هزار و ۹۲۴ نفر مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱۷ هزار و ۵۹۸ نفر مرد و ۴۲ هزار و ۳۲۶ نفر زن بودند.

همچنین بر اساس گزارش سازمان پزشکی قانونی، در نیمه نخست سال جاری ۸ هزار و ۶۴۴ نفر در حوادث رانندگی جان در کشور خود را از دست دادند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۷ هزار و ۸۸۹ نفر بود، ۹.۶ درصد بیشتر شده است.

بر اساس این گزارش از کل تلفات تصادفات در نیمه نخست امسال، ۶ هزار و ۹۴۶ نفر مرد و هزار و ۶۹۸ نفر زن بودند.

همچنین در این مدت استان های فارس با ۶۸۷، تهران با ۵۸۲ و خراسان رضوی با ۵۷۶ فوتی بیشترین و استان های ایلام با ۶۹، قم با ۱۱۸ و کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱۹ فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز